پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

پیام های تسلیت مدیران فرهنگی کشور درپی درگذشت خبرنگارفعال سینما

رضا رستمي

سینماپرس: «رضا رستمی» خبرنگار سینمایی باسابقه سینمای ایران شب گذشته دارفانی را وداع گفت و درپی درگذشت ایشان پیام‌های تسلیت از سوی ارگان‌های مختلف منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، شب گذشته خبرنگار با سابقه سینمای ایران «رضا رستمی» در یکی از بیمارستان های تهران دارفانی را وداع گفت.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را تسلیت گفت

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت مرحوم «رضا رستمی» خبرنگار و فعال رسانه‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در این پیام آمده  است:                                                   

درگذشت رضا رستمی، روزنامه نگار و منتقد سینمایی، مقارن با ایام حزن و سوگ حسینی موجب تألم و تأثر فراوان شد.

مرحوم «رستمی» به عنوان شخصیتی متین، متخصص، منصف و با اخلاق در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به ویژه در حوزه سینما، منشأ خدمات ارزشمندی بود و بی‌شک فقدانش‌ ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای محسوب می‌شود.

فقدان این روزنامه نگار سینمایی را به خانواده داغدار رستمی بخصوص همسر گرامی و فرزند عزیزش و جامعه مطبوعاتی و سینمایی کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال‌ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم .

علیرضا تابش

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن سینمای جوانان درخصوص درگذشت رضا رستمی

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی پیامی درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را به تمامی هنرمندان و فعالان عرصه رسانه‌ای تسلیت گفت.

به‌ گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان در متن این پیام تسلیت آمده است:

رضا رستمی، روزنامه‌نگاری مسلط در عرصه فعالیت حرفه‌ای خویش بود و توانست منشاء اثرگذاری‌های پایدار و ارزشمندی در حوزه سینما باشد. فقدان این عزیز ازدست‌رفته، در روزهای مصادف با شهادت اباعبدالله (ع) ضایعه دردناکی بر پیکر جامعه اطلاع‌رسانی و خبر خواهد بود.

از طرف انجمن سینمای جوانان ایران و به نمایندگی از کلیه همکاران این مجموعه فقدان مرحوم رضا رستمی را تسلیت گفته و برای خانواده محترم ایشان آرزوی صبر و برداری دارم.

روحش شاد

فرید فرخنده‌کیش – دوشنبه/ تاجیکستان

*صالحی امیری درگذشت رضارستمی را تسلیت گفت

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، در پیامی درگذشت رضا رستمی، دبیرسابق فرهنگی خبرآنلاین و از روزنامه‌نگاران باسابقه حوزه فرهنگ را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ناگهانی روزنامه‌نگاری فرهیخته از اهالی فرهنگ که به دانش، حسن خلق و انصاف شهره بود موجب ناراحتی و تالم فراوان شد.

ضایعه درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را به همسر، دختر و خانواده‌اش و به همه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و اهالی فرهنگ و همکاران وی تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان صبر و برای او رحمت واسعه الهی را در ایامی که هنوز عزادار شهادت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم، مسئلت می‌کنم.

 

پیام تسلیت انجمن منتقدان ، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر به مناسبت درگذشت " محمدرضا رستمی"

خبر کوتاه اما تکان دهنده بود: ستاره ای در آسمان اهل قلم و فرهنگ ایران، خاموش شد. 

درگذشت همکار و همراه سالیان دور و نزدیک مان، محمدرضا رستمی، برای دوستان و همکارانش در «انجمن منتقدان و نویسندگان و پژوهشگران خانۀ تئاتر»، ضایعه ای جبران ناپذیر است و داغی دلسوز و فراتر از آن، برای اهل فرهنگ و هنر، خسران و حسرتی عمیق؛ حسرت از دست دادن روزنامه نگاری شریف، با اخلاق و اهل هنر، که سالیان سال بی توقع و بی چشمداشتی برای روشنابخشی به صحنۀ فرهنگ و هنر قلم به دست داشت.

«انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران» خانۀ تئاتر ضمن ابراز همدردی با خانوادۀ محترم وی، این ضایعۀ ناگوار را به جامعۀ فرهنگ و هنر کشور تسلیت عرض می کند.

رییس سازمان سینمایی درگذشت رضا رستمی را تسلیت گفت

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی کشور در انتشار پیامی درگذشت رضا رستمی روزنامه نگار و منتقد سینما را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«مرگ پیش از آنکه پایانی باشد بر زندگی این جهانی آغازی است و تذکری که همه بدانیم این دنیای فانی را قدر و منزلتی ابدی نیست.

شنیدن خبر درگذشت جوانی برومند مهربان و توانا چون مرحوم آقای محمدرضا رستمی با همه عشق و علاقه اش به درست زندگی کردن و مشق عشق گرفتن باعث تاسف و تاثر عمیق است.

آن مرحوم در طول حیات مادی کوتاه خویش مهربانانه و متعهدانه وبر اساس بینشی عمیق قلم زد و سرمشق نسل بعدی خود گشت.

این مصیبت را به خانواده گرامی آن عزیز و بازماندگان و همکاران رسانه ای و نویسندگان و روزنامه نگاران و علاقمندان ادبیات سینمایی تسلیت می گویم.

حجت الله ایوبی»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.