جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به کارگردانی مهدی صباغ زاده

فیلمبرداری «خانه کاغذی» به نیمه راه رسید/ ادامه فیلمبرداری در شمال تهران

مهدی صباغ زاده

سینماپرس: علیرضا زرین‌دست گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به نیمه راه رسیده است.

به گزارش سینماپرس، علیرضا زرین‌دست در ارتباط با فعالیت‌های اخیرش در این حرفه به فارس گفت: در حال حاضر که مشغول به فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کاغذی» هستم که کارگردانی آن را مهدی صباغ‌زاده بر عهده دارد. درباره تفاوت رنگ، نور و حتی نحوه فیلمبرداری این اثر با سایر کارهایم بهتر است نظری ندهم تا مخاطبین در زمان اکران فیلم آن را ببینند.

وی در ادامه در ارتباط با میزان پیشروی فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کاغذی» گفت: نزدیک به 50 درصد از فیلمبرداری این اثر سینمایی انجام شده است اما به طور دقیق نمی‌دانم که چند جلسه دیگر از فیلمبرداری‌مان باقی مانده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ملکه» گفت: محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانه کاغذی» در منطقه‌ای در شمال تهران در خانه یکی از کاراکترهای است. امروز نیز بسیاری از بازیگران همچون پرویز پرستویی و تیناپاکروان مقابل دوربین رفته‌اند.

در این فیلم سینمایی، پرویز پرستویی و تینا پاکروان به ایفای نقش می‌پردازند و طی روزهای آینده بازیگران دیگر «خانه کاغذی» معرفی می شوند.

مهدی صباغ‌زاده پس از چهار سال دوری از کارگردانی سینما «خانه کاغذی» را جلوی دوربین برده است. فیلمنامه‌ این فیلم نوشته مشترک خسرو نقیبی، مهدی صباغ زاده و علی مسعودی نیا است و تینا پاکروان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.