شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

آخرین آمار فروش فیلم‌های درحال اکران سینماها/ «خشکسالی و دروغ»‌ از مرز یک میلیارد گذشت

فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ

سینماپرس: فیلم‌های سینمایی اکران شده از روز چهارشنبه با موضوعات کمدی و اجتماعی نظر مخاطبان را جلب کرد.

به گزارش سینماپرس، با تصمیم شورای صنفی نمایش در هفته گذشته سه فیلم «آس و پاس»، «سیانور» و «نیمه شب اتفاق افتاد» از صبح چهارشنبه در سالن‌های سینما به نمایش درآمد. با توجه به فروش 3 فیلم به نظر می‌رسد فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» با موضوع اجتماعی بیش از دو فیلم دیگر توانسته نظر مخاطب را جلب کند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری گفت: با پخش تیزرهای فیلم «هیهات» از تلویزیون فیلم با اقبال بهتری مواجه شد و پنج‌شنبه شب فروش فیلم در تهران به 3 میلیون و 100 هزار تومان رسید. کل فروش فیلم در تهران 55 میلیون و در شهرستان 21 میلیون تومان است که در کل به فروش 76 میلیون تومان دست یافت.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «ابوزینب» در مدت اکران در تهران به فروش 2 میلیون و 200 هزار تومان رسید. پنج‌شنبه شب این فیلم در تهران به فروش 600 هزار تومان نائل شد.

عبدالله علیخانی مدیر پخش دفتر پویافیلم درباره فروش «آس و پاس» گفت:‌ هنوز نتوانستم فروش فیلم را بگیرم، اما فیلم بر خلاف آنچه که در برخی رسانه‌ها عنوان می‌شود، در سینماهای حوزه هنری پس از ماه محرم اکران خواهد شد.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران، گفت: فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» بدون تیزر و تبلیغات اکرانش آغاز شد و ظرف دو روز گذشته در تهران به فروش 50 میلیون تومان رسید و از هفته آینده اکران شهرستان‌های فیلم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ فیلم سینمایی «فروشنده» تاکنون به فروش 12 میلیارد و 200 میلیون تومان دست یافته است.

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت‌فیلم درباره فروش فیلم «خشکسالی و دروغ» گفت: فیلم در تهران به فروش 697 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 305 میلیون تومان رسیده است که هنوز از مرز یک میلیارد عبور کرده است.

بنابر این گزارش، فیلم سینمایی «سیانور» بر اساس فروش مکانیزه به فروش 30 میلیون و 29 هزار تومان ظرف دو روز گذشته رسید و فیلم «این زن حقش را می‌خواهد» به فروش 36 میلیون و 796 هزار تومان دست یافت.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.