شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

الماسی: دوست دارم نقش همسر پروین اعتصامی را بازی کنم

جهانگیر الماسی در میزگرد آسیب شناسی سینمای دفاع مقدس

نسیم آنلاین: جهانگیر الماسی گفت: شخصیت های داستانی بسیاری بوده که در کتاب های مختلف با آن ها آشنا شده ام و دوست داشتم که نقش آنها را بازی کنم مثلا دوست دارم نقش همسر پروین اعتصامی را بازی کنم.

جهانگیر الماسی بازیگر با حضور در برنامه تلویزیونی «کتاب باز» در خصوص چگونگی ورود خود به دنیای کتاب و کتاب بازی گفت: با کتاب سازی وارد فضای کتاب و کتاب خوانی شدم. در کودکی در مدرسه کاغذ دیواری درست می کردیم و من برای اینکه کاری کنم که همه همکلاسی هایم این کاغذ دیواری ها را بخوانند و ببینند شروع به تا کردن آنها به شکل یک کتاب کردم و اینگونه وارد دنیای کتاب شدم.


وی ادامه داد: بعد ازآن از کیوسک های شهری کتاب اجاره می کردم و کسی که به من کتاب اجاره می داد تنها دنبال پول نبود و تا زمانی که من کتابی که خوانده بودم را برایش خلاصه وار تعریف نمی کردم کتاب بعدی ر ا به من اجاره نمی داد و اینگونه بیشتر و بیشتر جذب مطالعه و کتاب می شدم.

الماسی با اشاره به فرهنگ غنی فارسی خاطرنشان کرد: شخصیت های داستانی بسیاری بوده که در کتاب های مختلف با آن ها آشنا شده ام  و دوست داشتم که نقش آنها را بازی کنم مثلا دوست دارم نقش همسر پروین اعتصامی را بازی کنم.  ما ایرانی ها باید هویت خود را بشناسیم و قدر  فرهنگ غنی و پربارمان را بدانیم.

برنامه تلویزیونی «کتاب باز» که امیرحسین صدیق آن را اجرا می‌کند و محمدرضا رضائیان تهیه کننده آن است روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.