شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

عذرخواهی «جیمزباند» بخاطر تبلیغ جنجالی +عکس

مهر: پیرس برازنان از بازیگران نقش «جیمز باند» گفت از جنجالی که سر یک آگهی تبلیغاتی در هند به پا شده شوک‌زده شده و عذرخواهی می‌کند.

پیرس برازنان هفته پیش به دلیل حضور در یک آگهی تبلیغاتی موجب شد تا جنجالی در هند به پا شود و مردم خشمشان را برای این کار وی ابراز کنند.


به گزارش آسوشیتدپرس، وی با ابراز عذرخواهی گفت بسیار متاسف است که برای تبلغ محصولی که در هند تولید شده و به نوعی به بیماری سرطان مربوط می‌شود، موجب ناراحتی مردم شده است.
 جیمز باند/ تبلیغ


پیرس برازنان به تازگی در یک آگهی تبلیغاتی خوش‌بوکننده دهان شرکت کرد که با عنوان «پان بهار» تولید شده که در واقع ریشه در محصولی دارد که به صورت جویدن تنباکو در جنوب شرقی آسیا متداول است.

برازنان با شرکت در آگهی تبلیغاتی آنلاین این محصول، از برند جیمز باند برای این کار استفاده کرد و شعاری را که مطرح کرد این بود که «سطح کار فراتر از استایل است»

محصولی که برازنان برای آن تبلیغ کرده در نظر بسیاری از هندی‌ها اعتیادآور است و معتقدند استفاده از پان ماسالا به بیماری‌های خطرناکی چون سرطان دهان منجر می‌شود و «پان بهار» نیز به نوعی به آن مرتبط است.

برازنان با اعلام این که از شنیدن این مساله شوک زده و غمگین شده است تاکید کرد عشق شدیدی به هندوستان و مردمش دارد و در عین حالی که این محصول ربطی به تنباکو ندارد و هشدار سلامت دولتی نیز در آگهی مطرح می‌شود، اما از این کار متاسف است.

بسیاری از ایالت‌های هند این محصولات را ممنوع کرده‌اند و کمپین‌های مختلف نیز مدت‌هاست که تلاش می‌کنند تا استفاده از آن را در میان مردم کاهش دهند.

محصولی که برازنان برای آن تبلیغ کرده «پان بهار» به پان ماسالا ربطی ندارد، اما مردم این دو را به هم نزدیک می‌دانند و تبلیغ آن را به معنی سوق دادن مردم به سرطان دانسته‌اند.

برزنان گفت: به عنوان یک فرد که دهه‌هاست برای سلامت زنان و مسایل زیست محیطی تلاش می‌کنم از این که فهمیدم پان بهار غیرقانونی است و به نوعی از طیف محصولات پان ماسالا محسوب می‌شود، ناراحت شدم. هرگز حاضر نیستم برای معرفی محصولی وارد عمل شوم که برای سلامت حتی یک نفر خطرناک باشد.

برازنان گفت می‌پذیرد که برای محصولی تبلیغ کرده که برای سفید کردن دندان و تنفس خوشبو استفاده می‌شود، اما تولیدکننده در واقع تصویری متفاوت از این محصول به او داده بود.

وی گفت من در زندگی رنج زیادی از این بیماری کشیده‌ام و هم همسر و هم دخترم را بر اثر بیماری سرطان از دست داده‌ام و حتی شمار زیادی از دوستانم به این دلیل جان باخته‌اند بنابراین با توجه به تلاشم برای حمایت از سرطان زنان هرگز نمی‌توانم به این مساله بی‌اعتنا باشم و خود را متعهد به کاهش رنج انسان‌ها بر اثر این بیماری می‌دانم.  

سازنده «پان بهار» خشم مردم را ناشی از برداشت اشتباه خوانده و می‌گوید قدیمی‌ترین برند خوش‌بوکننده‌های دهان در هند است.

اما برازنان افزوده همه تلاشش را برای اصلاح این موضوع به کار می‌بندد و از مردم می‌خواهد تا عذرخواهی صادقانه وصمیمانه وی را بپذیرند.

او با انتشار توییتری ناراحتی خود را از این مساله ابراز کرده و نوشته است: خدایا من تازه همه چیز را فهمیدم.

رسانه‌های اجتماعی هند واکنش شدیدی به حضور برازنان در این تبلیغ نشان داده بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.