یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به کارگردانی مازیار میری

خانواده رشیدی اولین پلان «سارا و آیدا» را کلید زدند

فیلم سینمایی سارا و آیدا

سینماپرس: احترام برومند و لی لی رشیدی صبح امروز دوم آبان ماه اولین پلان فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری را کلید زدند.

به گزارش سینماپرس، اولین پلان هفتمین فیلم مازیار میری صبح امروز دوم آبان ماه با حضور احترام برومند و لی لی رشیدی همسر و دختر داوود رشیدی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد.

مازیار میری کارگردان «سارا و آیدا» در این باره گفت: من فیلمسازی در سینما را مدیون استاد رشیدی هستم. اولین فیلمم «قطعه ناتمام» هم با حضور او کلید خورد و امیدوارم کلید زدن اولین پلان «سارا و آیدا» توسط دوست و رفیق همیشگی داوود رشیدی یعنی احترام برومند، تا پایان کار حال و انرژی استاد را برای ما به همراه داشته باشد.

 اولین پلان این فیلم با عکسی از داوود رشیدی و با یاد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با حضور عوامل فیلم، بازیگران و خانواده رشیدی فیلمبرداری شد.

در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان و شیرین یزدان بخش به ایفای نقش می پردازند.

«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام خواهد شد. این فیلم فضای نزدیک به «سعادت آباد» اثر این کارگردان دارد.

فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده است و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این ۲ دوست تا کجا پایی یکدیگر می ایستند؟

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می توان به مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: حسین اکبری، گروه کارگردانی: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا آصف، فیلمبردار: امیر موسوی، دستیار فیلمبردار: مرتضی سبحانی، عکاس: آرزو اتحاد و مشاور رسانه ای: بیتا موسوی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.