شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

فردا؛ آغاز اکران «ناسور» در پایتخت انیمیشن ایران

ناسور

سینماپرس: انیمیشن عاشورایی «ناسور» با حضور کارگردان و تهیه‌کننده، طی مراسمی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۹ آبان ماه در تالار دکتر زرین‌کوب بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران رونمایی و اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن سینمایی «ناسور» که به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و محمدحسین قاسمی ساخته شده، محصول ساخته شرکت انیمیشن آریا صنعت تخیل است.

«ناسور» در سال94 در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت و چندی قبل در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را کسب کند. همچنین اکران همزمان «ناسور» در شهر کربلا آغاز شده است.

انیمیشن عاشورایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.

شهر بروجرد در سال 1389 به عنوان پایتخت انیمیشن ایران انتخاب شد و 28 خردادماه همان سال طی مراسمی با حضور معاونت ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در امور مجلس و سیمای استان‌ها، معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار لرستان و علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، از یک لوح سپاس به این مناسبت رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.