دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

فراخوان «فیلم ما» هفتمین جشنواره عمار منتشر شد

فراخوان فیلم ما جشنواره عمار

سینماپرس: دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان تفصیلی بخش «فیلم ما» این رویداد فرهنگی- هنری را در موضوعات مختلف منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان تفصیلی بخش «فیلم ما» این رویداد فرهنگی- هنری را در موضوعات مختلف منتشر کرد.

بر اساس این فراخوان، مجموعه‌های مختلف اعم از پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مسجد، مدارس، تشکل‌های دانشجویی و... می‌توانند با داشتن حداقل اطلاعات فیلمسازی و امکانات مثل تلفن همراه و دوربین خانگی، آثار خود را در بخش «فیلم ما» شرکت دهند.

بر اساس این فراخوان، در بخش «فیلم ما»، تکنیک و فرم اهمیت چندانی ندارد و تنها ثبت سوژه و محتوا مهم است و به همین دلیل، هر گروهی که بیشترین اثر را ارسال کند، امتیاز بیشتری در داوری آثار کسب می‌کند.

«سفارش‌های مردم به فیلمسازان»، «یک روزِ یک مادربزرگ یا پدربزرگ و یک خاطره»، «اسم کوچه، خیابان یا میدان ما» و «اولین درآمد پدرم» از جمله موضوعات بخش «فیلم ما» در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار هستند.

بنابرین گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش، تا 10 آذر ماه فرصت دارند با استفاده از تلفن همراه یا دوربین خانگی خود آثار خود را در وبسایت جشنواره به نشانی AmmarFest.ir ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن به دبیرخانه تحویل دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.