چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

با حکم رییس ستاد کل نیروهای مسلح

«علی اصغر جعفری» رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس شد

علی اصغر جعفری

سینماپرس: سردار سرلشکر «محمدحسین باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور حکمی «علی اصغر جعفری» را به سمت رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، «علی اصغر جعفری» با حکم سردار سرلشکر «محمدحسین باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح به سمت رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب شد.

«علی اصغر جعفری» از جمله مدیران با سابقه صدا و سیما دانش آموخته دکترا در رشته مطالعات امنیت ملی است. وی، پیش از این به مدت قریب به دو سال رییس مرکز و معاون سرمایه انسانی سازمان صداوسیما و چهار سال به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس بسیج رسانه ملی بود و برای شکل‌گیری سازمان تخصصی و رسانه‌ای بسیج صدا وسیما، تولید مجموعه‌های نمایشی و تله فیلم‌های تلویزیونی در حوزه دفاع‌مقدس گام های بلندی برداشت.

جعفری پیش از این نیز به مدت پنج سال به عنوان مدیر کل حوزه ریاست صداوسیما مشغول خدمت بود.

مدیر مسئول روزنامه جام جم، مدیر کل صداوسیما استان ایلام، معاونت صدا و سیمای خراسان بزرگ از جمله سوابق مسئولیتی دکتر علی اصغر جعفری است.

وی در کنار مسئولیت بسیج صداوسیما، ریاست شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، صیانت از حقوق شهروندی رسانه ملی و ضمن راه اندازی قرارگاه‌های مقابله با تهدیدات نرم، قرارگاه فرماندهی و راهبری سایبری و قرارگاه رسانه‌ای راهیان‌نور رسانه ملی مسئولیت آن‌ها را نیز بر عهده داشت.


 

داوری دو دوره جشنواره فیلم مقاومت، طراحی چندین سریال (الف) تلویزیونی و دو مجموعه انیمیشن به عنوان بلندترین آثار پویا نمایی رسانه ملی در حوزه «سبک زندگی» و « دفاع مقدس» که نگارش آنها به پایان رسیده و هماهنگی و برنامه ریزی برای تولید 23 تله فیلم، 30سریال، شش مجموعه انیمیشن، 9 مستند در حوزه بین الملل، 34 مستند در حوزه داخلی، راه اندازی گروه رادیویی و تولید سرود و موسیقی در حوزه های دفاع مقدس‌، سبک زندگی ایرانی اسلامی و جنگ نرم، در دوران مسئولیت ریاست بسیج رسانه ملی از جمله اقدامات و فعالیت‌های دکتر جعفری در حوزه تولیدات هنری، تلویزیونی و سینمایی برشمرده می‌شود.

نظرات

  • محسن ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۸
    0 0
    با آرزوی موفقیت در همه عرصه های خدمت رسانی
  • احمدي ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۰:۲۰
    0 0
    سلام امروز خبر انتصاب جناب آقاي دكتر علي اصغر جعفري به سمت رييس سازمان هنري و امور سينمايي دفاع مقدس موجب خوشحالي ما شد،الحق كه دكتر بسيار باذكاوت ولايتمدار و مؤمن واقعي هستند و جايگاه ايشان بسيار بالاتر از سمتهاي قبلي ايشان در سازمان صدا و سيماست،از خدا ميخواهم اين بزرگمرد به جايگاه اصلي خود منصوب شود و روزي وظيفه ي رياست جمهوري اين كشور پر تلاطم را عهده دار شوند و به ياري خدا آرامش واقعي را به آحاد جامعه هديه كنند،از خدا براي دكتر و خانواده متدين و دوست داشتني ايشان بهترين حال را مسئلت دارم.
  • فرهمند ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۹
    0 0
    با آرزوی سلامتی وتوفیق روزافزون برای دکتر جعفری الحق والانصاف ایشان از نیروهایی ولایت وکارامد هستند ولیاقت بالایی دارند وخرسند شدیم توفیقاات بیشتر وخد مت به نظام جمهوری اسلامی ایران را برای ایشان داریم فرهمند _صداوسیما

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.