چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

«آباجان» به ساخت موسیقی رسید/ پایان تدوین فیلم علیمردانی

آباجان

سینماپرس: هاتف علیمردانی گفت: فیلم سینمایی «آباجان» به تازگی صداگذاری‌اش به پایان رسیده است و موسقی آن نیز توسط افشین عزیز ساخته خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، هاتف علیمردانی در ارتباط با آخرین مراحل فنی فیلم سینمایی «آباجان» گفت: بعد از اینکه تدوین این اثر سینمایی توسط  امیر ادیب پور به پایان رسیده بود و صداگذاری آن را محمود خرسند برعهده گرفت که آن نیز طی چند روز گذشته به پایان رسید. تصحیح رنگ «آباجان» فیلم غیر از صحنه‌هایی که دارای جلوه‌های ویژه خاصی است توسط جعفریان به پایان رسیده است. موسقی این فیلم توسط افشین عزیزی ساخته خواهد شد که طی چند هفته آینده نیز به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر چیزی که بیش از هر نکته دیگری زمان‌مان را به خود اختصاص داده است بحث جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی «آباجان» است. روتوسکوپی (نوعی از جلوه‌های ویژه) فیلم به شدت زمان برد و باعث شد که ما به لحاظ زمانی در مخمصه قرار بگیریم و محمد لطفعلی کارها را به خوبی پیش می‌برد تا ما بتوانیم اثرمان را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فیلم فجر سینمای ایران برسانیم.

داستان این فیلم در دهه شصت می گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها روایت می‌شود. علیمردانی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش را بر عهده گرفته است.

فاطمه معتمدآریا، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، فریبا متخصص و ... به ایفای نقش در این فیلم سینمایی می پردازند.

«کوچه بی نام»، «مردن به وقت شهریور»، «به خاطر پونه»، «یک فراری از بگبو» و «راز دشت تاران» دیگر عناوین سینمایی این کارگردان محسوب می‌شوند.

* فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.