جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

امشب؛ پخش هفتگی خلاصه قسمت‌های سریال «هشت و نیم دقیقه»

سریال «هشت و نیم دقیقه»

سینماپرس: خلاصه‌ای از قسمت های هفتم تا دوازدهم سریال «هشت و نیم دقیقه» که از شنبه ۸ تا پنجشنبه ۱۳ آبان‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش شده، جمعه ۱۴ آبان‌ماه ساعت ۲۳:۱۵ نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، علاقمندان فیلم و سریال از این پس می توانند به صورت هفتگی خلاصه قسمت های پخش شده سریال مذکور را جمعه هر هفته مشاهده کنند.


سریال «هشت و نیم دقیقه» که از شنبه اول آبان روانه آنتن شبکه دو سیما شده ملودرامیست خانوادگی که با محوریت همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیر گذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می پردازد.

این مجموعه تلویزیونی کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی شهرام شاه حسینی و نگارش آزیتا ایرایی، علی دادرس و بابک کایدان که در آن بازیگرانی چون بازیگرانی چون پژمان بازغی، سام درخشانی، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، بهرنگ علوی، فرناز رهنما، مزدک رستمی و الهه حصاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظرات

  • س ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۹
    0 0
    پای فیلم های سیاه سینما به تلوزیون هم کشبده شد حالا 25 قسمت باید بدبختی ها و مشکلات ببینیم تا قسمت آخر یه امید داد بشه و شخصیت منفی مجازات بشه ولی 25 قسمت سیاه حاکمیت داره

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.