جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

رییس سازمان سینمایی غزل خداحافظی را خواند!؟

حجت اله ایوبی

سینماپرس: حجت الله ایوبی درفضای مجازی پستی گذاشت که در شرایط فعلی این ذهنیت را به وجود می‌آورد که گویا او هم قرار است به کارش در سازمان سینمایی خاتمه دهد.

حجت الله ایوبی درفضای مجازی پستی گذاشت که در شرایط فعلی این ذهنیت را به وجود می‌آورد که گویا او هم قرار است به کارش در سازمان سینمایی خاتمه دهد. بعید نیست که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین فرصت چند ماهه دست به تغییر بزند. یا به قولی «تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها». 

حجت الله ایوبی «رییس سازمان سینمایی» طی چهار سال گذشته شرایط‌ های مختلفی را تجربه کرده است. حال باید دید این فرصت برای وی ادامه خواهد داشت یا چنین پستی از سوی وی نشان از جابه‌جایی صد در صدی او دارد. متن پست وی بدین شرح است.

«امروز پنج شنبه سیزده ابان ورودی روستای برغان کرج. یکی گفت نماز کردند گفت آری. گفت: آه. گفت همه نماز من از آن تو.  آن آه تو از آن من. شمس تبریزی و من می‌گویم: همه سازمان‌های جهان ازجمله سازمان سینمایی از آن تو و این حال و نمازت از آن من.»

* فارس

نظرات

  • ۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۶
    0 0
    جناب آقای دکتر ایوبی با تمام احترامی که موظفم بین وخود وخدای خود برای شخصیت شما قائل باشم به عرض می رسانم بدنه وهنرمندان وفعالان وسینماگران کشور هیچ وقت به اندازه مدیریت شما ضربه ندیده بود .گرچه این مسئله دوحالت زیر پوستی دارد اینکه شما ناتوان بودی یا اینکه هزاران نفری که مثل شما فدای سیاست های بدون سیاست وبرنامه وزارت ارشاد شدند برادر وزارت ارشاد مانند قفس گرگ است که کسی به آن قفس آب وغذا نمی دهد امیدوارم هیچ کس خارج از تجربه وتخصص ویژه در این زمینه هوس مدیریت در سیستم های وزارت ارشاد را قبول نکند البته چیزی که مد نظر من است را سیاست دوستان وجاه طلبان قبول نمی کنند ومردم را از موهبت الهی وهنر وسینما وفرهنگ ...محروم می کنند
  • alireza ۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۳
    0 0
    سلام ظاهرا کامنت هایی را که با روحیه سیاسی شما سازگارنیست درج نمی کنیم و این نشان میدهد شما هم مثل آقای دکتر نقد پذیر نیستید!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.