شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

نمایشگاه مطبوعات و سینماگران؛

محسنی نسب: فیلم جدیدم ژانویه در اتریش جلوی دوربین می رود/ شهاب حسینی، رضا عطاران و میترا حجار بازیگران جدید این اثر سینمایی

محسن محسنی نسب

سینماپرس: محسن محسنی نسب تهیه کننده و کارگردان سینما همزمان با حضور در نمایشگاه مطبوعات از ساخت جدیدترین اثر سینمایی خود با عنوان «ستاره های رقصان» خبر داد و گفت: این اثر سینمایی ماه ژانویه در اتریش جلوی دوربین می رود و بعد از انجام امور فنی اکران بین المللی خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی «شیرهای جوان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «ستاره های رقصان» اثری دفاع مقدسی است که در ۲ فاز ساخته می شود. فاز اول این اثر سینمایی که یک چهارم زمان فیلم را شامل می شود پیش از این در شهرک سینمایی دفاع مقدس جلوی دوربین رفته و امور فنی این بخش کاملاً به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در بخش جنگی «ستاره های رقصان» هنرمندانی چون: بابک نوری، انوشیروان محسنی و پروا محزون به ایفای نقش پرداخته اند و قرار است در فاز دوم این اثر سینمایی که تماماً در اتریش ساخته می شود بازیگران مطرح سینمای آمریکا و اتریش حضور پیدا کنند ضمن آنکه در نظر داریم از شهاب حسینی، رضا عطاران و میترا حجار نیز برای بازی در این اثر سینمایی بهره مند شویم و به تازگی مذاکراتمان برای حضور این بازیگران آغاز شده و خانم حجار اولین بازیگری هستند که توافق ضمنی با ایشان برای حضور در «ستاره های رقصان» صورت گرفته است.

محسنی نسب سپس با بیان اینکه بهترین فصل برای تولید «ستاره های رقصان» در اتریش ماه ژانویه است اظهار داشت: از آنجا که جشن کریسمس و سال نو در این زمان برگزار می شود و ما برداشت های خارجی زیادی در سطح شهر داریم ترجیح می دهم که در این زمان فیلم جلوی دوربین برود تا به زیبایی های بصری این فیلم افزوده شود از سوی دیگر از آنجا که در این فصل به دلیل سرما مردم اروپا پوشش بهتری دارند ما بعداً برای اکران فیلم در ایران دردسر بسیار کمتری خواهیم داشت.

کارگردان فیلم سینمایی «کریستال» تأکید کرد: داستان فیلم در مورد یک ایرانی است که قهرمان ورزشی است و مجبور است با یک آمریکایی تعامل کند تا هدف مشترکی را پیش ببرند و به طور کل این فیلم قصه خاصی در روابط ملل ایران و آمریکا است. همانطور که شعار جمهوری اسلامی این است که دولت ها با هم مسأله دارند اما ملت ها دوست هستند ما هم در این فیلم این شعار را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده ایم.

وی سپس افزود: سرمایه «ستاره های رقصان» کاملاً در بخش خصوصی تأمین شده و امیدواریم که با اکران بین المللی آن بتوانیم فوراً بخشی از سرمایه سنگین تولید را بازگردانیم.

محسنی نسب در بخش دیگری از این گفتگو از آماده نمایش شدن یکی دیگر از آثار سینمایی اش با عنوان «شاخ کرگدن» خبر داد و گفت: احتمالاً اولین رونمایی از این اثر سینمایی در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

کارگردان فیلم سینمایی «مشت بر پوست» ادامه داد: «شاخ کرگدن» فیلم بسیار خوبی از آب درآمده و من اطمینان دارم که این اثر سینمایی می تواند در سینمای اکشن ایران دست به یک جریان سازی بزند چرا که ما بسیار حرفه ای و هم طراز با فیلم های مطرح سینمای جهان کار خودمان را تولید کردیم و از این رو قطعاً این فیلم در اکران جهانی بسیار موفق خواهد بود و من این نوید را به تمامی مخاطبان جدی سینمای اکشن می دهم که اثری متفاوت و باورنکردنی را در سینما تماشا خواهند کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: «شاخ کرگدن» شرایط تولید بسیار دشواری داشت و ما در ۴ کشور ایران، ارمنستان، اوکراین و بلغارستان این فیلم را جلوی دوربین بردیم و توانستیم همکاری تعدادی از چهره های سرشناس دنیای بازیگری از ایران و خارج را داشته باشیم که قطعاً این امر به بهتر دیده شدن فیلم ما کمک شایانی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.