جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

نمایشگاه مطبوعات و سینماگران؛

نوروزبیگی: «سلام بمبئی ۲»، «طبقه حساس ۲» و چند پروژه سینمایی دیگر را به صورت همزمان پیش می برم!

جواد نوروزبیگی

سینماپرس: جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش گفت: این ایام برای من بسیار پرکار و شلوغ است و «سلام بمبئی ۲»، «طبقه حساس ۲» و چند پروژه سینمایی دیگر را به صورت همزمان پیش می برم و امیدوارم که همگی این آثار بتوانند به بهترین شکل ممکن ساخته شده و به پخش برسند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: از مدت ها قبل و در حین ساخت «سلام بمبئی» توجه جدی برای تولید قسمت دوم این فیلم سینمایی داشتم؛ آقای محمدپور نیز فیلمنامه اثر را نوشته اند و با عوامل «سلام بمبئی» هم مذاکراتی برای ساخت قسمت دوم این فیلم انجام شده اما ترجیح می دهم پیش تولید رسمی این فیلم را بعد از اکران «سلام بمبئی» در ایران و هند آغاز کنم.

وی ادامه داد: اینکه شرایط همکاری با هنرمندان برای حضور در «سلام بمبئی۲» فراهم شود کار دشواری است چرا که در هند اکثر بازیگران مشغول کار هستند و در تلاش هستیم تا برای همکاری به شرایط و نتایج مطلوب برسیم. با بازیگرانی چون آیشواریا رای نیز صحبت هایی کرده ایم که هنوز به قطعیت نرسیده اند و قطعاً جمع کردن این تعداد کثیر از ستاره های سینمای ایران و هند در کنار هم کار آسانی نیست.

نوروزبیگی سپس با بیان اینکه در آستانه ساخت «طبقه حساس ۲» به کارگردانی کمال تبریزی هستم اظهار داشت: این اثر سینمایی با بازی همان بازیگران و همان تیم سازنده «طبقه حساس» انجام می شود و از همین حالا مطمئن هستیم که همانند نسخه اول این فیلم نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه خواهد شد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۲ پروژه سینمایی فیلم دیگری به کارگردانی فرزاد موتمن و یک فیلم به کارگردانی سهیل بیرقی را آماده ساخت دارم که معلوم نیست به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهند رسید یا خیر؟

این تهیه کننده سینما ادامه داد: برای حضور در این دوره از جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی «تابستان داغ» را به عنوان تهیه کننده در دست دارم که به زودی آماده نمایش می شود و کارگردانی این اثر را ابراهیم ایرج زاد بر عهده داشته است که اولین اثر سینمایی این کارگردان محسوب می شود.

نوروزبیگی در پاسخ به این سوأل که چطور برخلاف بسیاری از تهیه کننده ها با فیلمسازان جوان همکاری می کند اظهار داشت: بسیار ریسک پذیر هستم!؛ من با کارگردان های جوان و به قولی کار اولی همیشه همکاری داشته ام و ریسک این کار را به جان می خرم و امیدوارم بتوانم کارگردان های خوبی به سینمای ایران معرفی کرده و این کارگردان ها در سینمای ایران کارگردان های خوب و تأثیرگذار باشند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو در رابطه با حاشیه های ایجاد شده برای فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور گفت: قرار بر این بود که این اثر سینمایی در عید فطر اکران شود که به دلیل مشکلاتی که در رابطه با پروانه نمایشمان داشتیم اکران آن به تعویق افتاد و به ما قول دادند که یک هفته پس از عاشورا این اثر اکران شود اما مجدداً به دلیل فضاسازی هایی که شد قرار اکران این اثر به ۱۱ آذر موکول شد و امیدوارم اکران اثر در این زمان و اتفاقاتی که رخ داد باعث آسیب دیدن فیلم در گیشه نشود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «مروارید» تأکید کرد: متأسفانه هندی ها با فضاهایی که در کشور ما وجود دارد آشنایی ندارند و امیدوارم مشکلات پیش آمده حل شود و کمپانی طرف قرارداد ما نیز این مشکلات را درک کند.

وی تصریح کرد: چند مداح اهل بیت (ع) صحبت هایی در رابطه با ماجرای اکران «سلام بمبئی» کردند که در صحبت هایشان به این مسأله اشاره کرده بودند که اگر این اثر در ماه محرم و صفر اکران شود ما مسأله و مشکلاتی برای این فیلم درست می کنیم و جلوی اکران آن را می گیریم. از جهتی به دلیل اینکه این اثر، فیلمی موزیکال است ما نیز به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به احترام این ایام اکران را به زمانی که امروز مشخص شده برسانیم.

نوروزبیگی در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: ۳ ماه پس از اینکه این فیلم در ایران اکران شد در کشور هند نیز اکران می شود چرا که در هند به محض اینکه اثر اکران شود در سایت و در دسترس مردم قرار می گیرد و مطمئناً بهتر بود که اکران «سلام بمبئی» را سه ماه زودتر در ایران آغاز کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.