یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

یغمایی: دلیل تغییر عنوان برنامه «شب کوک» برایم مشخص نیست/ در سری جدید برنامه چالش زیادی را شاهد خواهیم بود

مهدی یغمایی

سینماپرس: مهدی یغمایی خواننده سبک پاپ نوازنده، تنظیم‌کننده و آهنگساز ایرانی که به عنوان داور در برنامه تلویزیونی «شب کوک» حضور دارد در رابطه با چرایی تغییر عنوان این برنامه گفت: دلیل تغییر عنوان برنامه «شب کوک» برایم مشخص نیست و همه چیز در این باره به سیاستگذاری های خود سازمان صدا و سیما برمی گردد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با شایعه رفتنش از این برنامه اظهار داشت: من به هیچ عنوان از برنامه نرفته ام، عوامل و داورها همان کسانی هستند که در برنامه «شب کوک» همکاری داشتند و فقط فرهاد برنجان به احتمال زیاد از برنامه خواهند رفت و شخص دیگری به جمع ما اضافه خواهد شد که دست اندرکاران تولید این روزها مشغول رایزنی با افراد زیادی هستند.

یغمایی ادامه داد: سری دوم این برنامه با عنوان «آوا نو» به روی آنتن خواهد رفت. از تغییراتی که در این برنامه اعمال شده می توان به تغییر لوکیشن و تغییر کامل دکور اشاره کرد، به گونه ای که دکور جدیدی ساخته شده و مثل سری قبل این برنامه از دکور آماده استفاده نشده است و تمامی تلاش گروه سازنده بر این است که فضای سری جدید برنامه به گونه ای باشد که مخاطبان وسیع تری جذب تماشای آن شوند.

این خواننده کشور سپس با بیان اینکه  در سری جدید برنامه چالش زیادی را شاهد خواهیم بود خاطرنشان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در این برنامه رخ داده و هنرجوهایی که در برنامه شرکت کرده اند نسبت به قبل بسیار قوی تر هستند چرا که انتخاب این اشخاص از بین ۵۴ هزار ویدئو انتخاب شده است که مطمئناً چالش بسیاری در برنامه شاهد خواهیم بود و این مسأله مهمترین تفاوت سری برنامه جدید نسبت به قبلی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوأل که آیا تغییر عنوان این برنامه تلویزیونی باعث ریزش مخاطب نخواهد شد گفت: خیر قطعاً چنین اتفاقی نمی افتد چرا که عوامل هیچ تغییری نکرده اند. از نظر من برنامه را کسی به خاطر عنوانش نمی بیند و کسانی به برنامه هویت می دهند که در برنامه حضور دارند. مطمئناً مخاطبان به «شب کوک» و اتفاقات داخلش عادت کرده اند و عنوان این کار چندان اهمیتی برای مخاطب نمی تواند داشته باشد اما نمی توان از اهمیت عنوانی که شناخته شده است گذشت چرا که «آوا نو» به ناچار باید با عنوان جدید خود را به مردم معرفی کند.

یغمایی در خاتمه این گفتگو افزود: امیدوارم مدیران سازمان صدا و سیما سیاستگذاری های بلندمدت برای تولید برنامه های شان داشته باشند تا هیچ برنامه ای در زمان اوج خود دچار تغییر در ساختار و محتوا نشود و همه بتوانند به بهترین شکل ممکن برنامه شان را برای پخش از آنتن رسانه ملی آماده کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.