دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

افشار: این روزها در تدارک ساخت دومین اثر سینمایی ام هستم/ هر اثری از دل جامعه بربیاید به راحتی می تواند بر دل مخاطبان بنشیند

جواد افشار در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون گفت: این روزها در تدارک ساخت دومین اثر سینمایی ام هستم و از این بابت بسیار خوشحالم چرا که سریال سازی های متعدد برای تلویزیون سال های درازی است که فرصت حضور در سینما را از من گرفته بود و از این رو به دلیل حضور در سینما بسیار خوشحالم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: از آنجا که هنوز پروانه ساخت این اثر سینمایی توسط سازمان سینمایی صادر نشده است من نمی توانم اطلاعات ریزتری از این پروژه سینمایی بدهم؛ فقط به این نکته اکتفا می کنم که این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی است و اطمینان دارم جزو آثاری خواهد شد که عموم مردم از آن استقبال خواهند کرد.

کارگردان سریال تلویزیونی «برادر» خاطرنشان کرد: این پروژه سینمایی فصل خاصی ندارد و لوکیشن های آن در شهر تهران خواهد بود اما اگر شرایط تولید آن تا ۲ ماه آینده مهیا نشود نمی توانم  در سال جاری آن را بسازم چرا که قرارداد ساخت یک سریال ۴۰ قسمتی به کارگردانی آقای اسماعیل عفیفه را دارم که باید در اواخر زمستان کلید بخورد.

افشار تأکید کرد: سریال تلویزیونی جدیدم مناسبتی نیست و در زمره آثار اجتماعی تلویزیون محسوب می شود و تمامی تلاش من بر این است که در هر ۲ پروژه از بازیگران مطرح و شناخته شده سینمای ایران استفاده کنم و امیدوارم گزینه هایی که مد نظرم هستند در آن زمان سر پروژه دیگری مشغول به کار نباشند.

کارگردان فیلم سینمایی «کلبه» در پاسخ به این سوأل که  دغدغه اصلی ام همیشه سینما بوده و هست اظهار داشت: سال ها تلاش کردم این اتفاق رخ بدهد و مجدداً بتوانم در سینما حضوری موثر داشته باشم اما تلویزیون و پیشنهادهای جذابش این مجال را به من نمی داد و پیش نمی آمد که این کار انجام شود.

این کارگردان در خاتمه این گفتگو افزود: تنها هدف من این است که آثاری تولید کنم که مورد استقبال عموم مردم قرار بگیرند و بسیار خوشحالم که تاکنون حداقل در تلویزیون این خوشبختی نصیبم شده و توانسته ام که به بهترین شکل ممکن مخاطبان را به سمت آثارم جذب کنم. معتقدم هر اثری اگر از دل جامعه بربیاید به راحتی می تواند بر دل مخاطبان بنشیند.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۵
    0 0
    جناب افشار عزیز آنقدر به سریال کیمیا آب بستید که از دل جامعه بیرون زد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.