یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

دورهمی مدیران سینمایی در پشت‌ صحنه «بیست و یک روز بعد»!

فیلم سینمایی 21 روز

سینماپرس: حبیب ایل بیگی معاون سازمان سینمایی به همراه محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری از پشت صحنه «بیست و یک روز بعد» بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس، حبیب ایل بیگی، محسن مومنی شریف و محمد حمزه زاده از پشت صحنه فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی باشگاه فیلم سوره حوزه هنری بازدید کردند.

پنجشنبه گذشته ۲۰ آبان ماه حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی به همراه محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، محمد حمزه زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری و محمدرضا شفاه مدیرعامل باشگاه فیلم سوره حوزه هنری از پشت صحنه فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در لوکیشنی واقع در وردآورد کرج محله کاروانسرا سنگی دیدن کردند و ضمن گفتگو با عوامل صحنه از روند تولید فیلم مطلع شدند.

تاکنون بیش از ۵۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» انجام شده است و هم اکنون گروه تولید برای ادامه فیلمبرداری در منطقه شهر قدس مستقر شده اند. عوامل در تلاش اند تا این فیلم را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانند.

«بیست و یک روز بعد» ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی به نام مرتضی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود.

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، علیرضا استادی، سینا رازانی و حسین شریفی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: «همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ...!».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.