دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

ادامه فیلمبرداری فیلم محمد حمزه ای در تهران

هومن سیدی همبازی نیکی کریمی در «آذر» شد

هومن سیدی در اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه نهال

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی از هفتم آبان در تهران آغاز شده و تاکنون ۲۰ درصد از کار مقابل دوربین رفته است.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی از هفتم آبان در تهران آغاز شده و تاکنون ۲۰ درصد از کار مقابل دوربین رفته است.

نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ و شیرین آقارضا کاشی بازیگرانی هستند که از روز ابتدایی مقابل دوربین این فیلم رفته اند. آقارضا کاشی پیش از این در فیلم سینمایی «فروشنده» به ایفای نقش پرداخته است.

هومن سیدی یکی دیگر از بازیگرانی است که به تازگی به فیلم حمزه ای پیوسته و با انجام تست گریم نهایی بازی اش از اواخر هفته گذشته آغاز شده.

این پروژه دو- سه بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که در روزهای آتی انتخاب خواهند شد.

«آذر» با فیلمنامه ای از احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور یک درام اجتماعی است و سازندگان آن عبارت «ادامه زندگی بهای سنگینی دارد» را به جای خلاصه داستان به رسانه ها ارسال کرده اند.

فیلمبرداری این فیلم به طور کامل در تهران انجام می شود و اولین نمایش آن نیز در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خواهد بود.

«آذر» اولین فیلم سینمایی بلند محمد حمزه‌ای محسوب می شود که پیش از این به عنوان دستیار و برنامه ریز با کارگردانان مطرحی چون ایرج کریمی، فرزاد موتمن، محمدحسین لطیفی و… تجربه همکاری داشته است. این کارگردان در کارنامه خود ساخت فیلم های تلویزیونی «حبیب آقا»، «صدای پای باران» و «خراش» و فیلم های کوتاه «طبق عادت همیشگی»، «دور یا نزدیک» و «مثل همیشه» را داشته که بسیاری از این آثار در جشنواره های مختلف جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است.

سایر عوامل اصلی «آذر» عبارتند از: مجری طرح: مازیار میری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، صدابردار: پرویز آبنار، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح گریم: افروز بوجاریا، مدیر تولید: محمد یمینی، دستیار و برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: شهره فهیمی، عکاس: سحاب زری باف، مدیر تدارکات: امیر یمینی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، فیلمبردار پشت صحنه: ریحانه طراوتی، مسئول فضای مجازی: آریان امیرخان، جانشین تهیه‌کننده: سعید پاکستانی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.