شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

سردار گمنام عرصه جنگ نرم به دیدار معبود شتافت

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برای درگذشت «حسن شایانفر»

محمدحسین نیرومند

سینماپرس: در پی درگذشت «حسن شایانفر»، نویسنده و روزنامه¬نگار پیشکسوت و مشاور فرهنگی مدیرمسئول روزنامه کیهان، محمدحسین نیرومند، مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس پیام متنی صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، در بخشی از این پیام آمده است؛

مرحوم «شایانفر» در پی بروز علائم یک بیماری سخت و سال ها تحمل آن، تن رنجور خود را کشاند تا در آستانه ی اربعین حسینی و در پی وصل به درگاه حضرتش، دل سپارد به دلدادگانی که با پای پیاده قدوم عشق را برمی دارند.
او از جمله مدیران فرهنگی بود که بی ادعا و گمنام و در عین حال مفید و مثمر ثمر زیست و در طول حیات پربرکت خود همواره در مسیر مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی و داخلی و بویژه جریان ضدانقلاب مجاهدت نمود و ثابت قدم ماند.
این سردار گمنام عرصه جنگ نرم همواره به دلیل افشای ماهیت واقعی پرده نشینان و جریان های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله فراماسون ها، مورد قهر و غضب فتنه گران داخلی و خارجی بود. او سال ها قبل، جریان نفوذ فرهنگی را تشخیص داد و با درک و درایتی عمیق، برگرفته از عشق به ولایت فقیه مقابل آنها مردانه ایستاد و جنگید.
تیزهوشی و درایت مرحوم «شایانفر» در شناخت حلقه های پنهان جریان های انحرافی در عرصه سیاست و فرهنگ سبب شد تا سلسله کتاب های «نیمه پنهان» در جهت روشنگری و متبلور نمودن حقانیت انقلاب عظیم امام(ره) شکل گیرد و به عنوان منبع و مرجعی گرانقدر در اختیار نسل های بعدی بویژه جوانان قرار گیرد.
شاید کمتر کسی بداند که مرحوم «شایانفر» از معدود مدیران فرهنگی کشور بود که تمام قد از فعالان جوان فرهنگی و انقلابی حمایت می کرد. چه بسا هنرمندان و روزنامه نگارانی که اگر حمایت او نبود، امروز توفیق خدمت در جریان فرهنگی از ایشان سلب می شد.
از خداوند منان برای این عزیز سفر کرده مغفرت مسئلت می نماییم و این ضایعه غمبار را به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب، جامعه فرهنگی کشور و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.