جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

انتقاد صریح یک تهیه کننده سینما به رئیس صدا و سیما/ حقیقی: آقای رئیس! جان برای مردم ارزش دارد

سیاوش حقیقی در اکران خصوصی فیلم انیمیشن سینمایی ناسور

سینماپرس: آقای علی عسگری عزیز باید بدانند که مقام معظم رهبری فقط مدت زمان ۱۸ماهه به رییس سابق صدا و سیما دادند و بعد از عملکرد ضعیف و پرحاشیه و سیاسی ایشان را تغییر دادند حال با این اوصاف باید بگویم که آقای رییس ،جان مردم برای مردم ارزش دارد و اگر برای معاون محترم و رییس خبرگزاریتان ارزش ندارد لطف بفرمایند یا خودشان تغییر کنند یا شمادست به تغییر بزنید.

سیاوش حقیقی تهیه کننده سینمای ایران در یادداشتی انتقادی به عملکرد صدا و سیما در بخش خبری در صفحه شخصی خود نوشت: سرپرست اورژانس کشور: کشته‌های حادثه برخورد قطار سمنان-مشهد با قطار مشهد-تبریز در سمنان آنقدر هست که ایران را عزادار کند.
با این جمله سرپرست اورژانس کشور حرفی برای گفتن برای من جز عرض تسلیت به حضورخانواده های داغدار حادثه برخورد قطار در محور سمنان باقی نمی ماند ولی بعد آن نکته ای را باید بگویم که واقعا سوالی بزرگ در ذهنم شکل گرفته و به دنبال جوابی دقیق هستم.
چند روز بعد از روی کار آمدن دکتر علی عسگری با حکم مقام معظم رهبری به عنوان رییس جدید سازمان صدا و سیما ایشان معاونت خبر را تغییر دادند و شخصی را دوباره در همان سمت قبلی که در دوره آقای ضرغامی داشتند را به عنوان معاون جدید به این سمت منصوب کردند.
چند سال قبل همین ایشان در کارهای اشتباهی که داشتند فضای جامعه را به سمتی در واحد مرکزی خبر وقت بردند که واقعا جامعه را در بعضی مواقع ملتهب هم کرد
ولی حال باز هم دچار گاف هایی میشوند که یکی از آن همین خبر تصادف و آتش سوزی قطار در مسیر سمنان بود
در خبر نیمروزی که به نظر بنده مهم ترین بخش خبری صدا و سیماست این خبر به عنوان خبری دست چندم و بی اهمیت در کنداکتور قرار گرفته بود که مثلا بعد از خبر واکسیناسیون طیور و دیداری در پاکستان به عنوان خبر هفتم یا هشتم به آن پرداخته شد!!!؟؟؟
حال برای من جای سوال است که آیا معاون سیاسی(خبر)محترم اینقدر توانایی تشخیص اهم و فی الاهم را ندارند؟
آیا آن آقایی که به عنوان رییس خبرگزاری صدا و سیما منصوب معاون محترم خبر یا همان سیاسی هستند توانایی تشخیص ندارند !!!؟؟؟
و نکته آخر
آقای علی عسگری عزیز باید بدانند که مقام معظم رهبری فقط مدت زمان ۱۸ماهه به رییس سابق صدا و سیما دادند و بعد از عملکرد ضعیف و پرحاشیه و سیاسی ایشان را تغییر دادند
حال با این اوصاف باید بگویم که آقای رییس ،جان مردم برای مردم ارزش دارد و اگر برای معاون محترم و رییس خبرگزاریتان ارزش ندارد لطف بفرمایند یا خودشان تغییر کنند یا شمادست به تغییر بزنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.