سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به کارگردانی نوید محمودی

«رفتن» به بخش رقابتی جشنواره فیلم مراکش دعوت شد

پوستر فیلم سینمایی رفتن

سینماپرس: فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی یکی از ۱۴ فیلمی خواهد بود که در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی مراکش به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «رفتن» که نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را جمشید محمودی بر عهده داشته، در بخش اصلی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش با فیلم‌هایی از کشورهای فرانسه، چین، آفریقای جنوبی، روسیه، اتریش، بلژیک، دانمارک، رومانی، آمریکا و آلمان برای کسب جایزه بهترین فیلم این رویداد سینمایی به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «رفتن» قصه‌ی فرشته و نبی، قصه‌ی عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود. قصه‌ی عشقی که از همه‌چیز غیر از  معشوق رنج می‌بیند. «رفتن» قصه‌ی درد است. درد خانه به دوشی، درد مهاجرت.

رضا احمدی - فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی، بشیر احمد نیکزاد، امیرحسین بابائیان، محمد امین صاحب‌زاده، کاظم علیزاده، نورآقا احمدی، رقیه رضاپور، مریم حسینی، زهرا حسینی، مریم عظیمی، رقیه داوری، یاسر حمزه، و شمس لنگرودی بازیگران این فیلم هستند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش از تاریخ دوم تا دهم دسامبر (۱۲ تا ۲۲ آذرماه) برگزار می‌شوند و عوامل فیلم «رفتن» نیز روز جمعه  (۱۲ آذر) برای شرکت در این رویداد سینمایی عازم مراکش خواهند بود.

فیلم سینمایی «رفتن» محصول مشترک ایران و افغانستان است و در سال ٩٤-٩٥ تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.