یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

سازهای ارکستر سمفونیک ملی اکراین برای «سوفی و دیوانه» کوک شد

سوفی و دیوانه

موسیقی فیلم «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور در اکراین ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس، صداگذاری این فیلم که تدوین آن در مرحله ی نهایی قرار دارد، توسط عرفان یزدی آغاز شده و مهدی کرم پور کارگردان فیلم به همراه بهزاد عبدی آهنگساز، برای انجام مراحل نهایی ضبط موسیقی در اکراین به سر می برند.

رهبری ارکستر سمفونیک ملی اکراین را ولادیمیر سیرنکو یکی از شناخته شده ترین رهبران ارکستر اروپا برعهده دارد که به همراه اعضای ارکستر، قطعات ساخته شده توسط عبدی را خواهند نواخت.

بنا بر این گزارش ترانه فیلم «سوفی و دیوانه» را نیز یغما گلرویی سروده و با صدای رضا یزدانی ضبط شده است اما نکته قابل توجه در این باره این است که  رضا یزدانی خواننده فیلم، در چند سکانس از آن به بازی نیز پرداخته است.

این دومین همکاری یزدانی با کرم پور به عنوان بازیگر و خواننده پس از فیلم طهران-تهران در سال ٨٧ است.

«سوفی و دیوانه» عنوان پنجمین فیلم مهدی کرم پور پس از عاشقانه پل چوبی است که روایتی متفاوت دارد و پس از بارها بازنویسی و پیش تولیدی طولانی، سر انجام در شهریور ماه سال جاری جلوی دوربین رفت و اکنون مراحل پس از تولید را می گذراند تا برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، به آفرید غفاریان، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی نیا به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.