چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

با اجرای علی ضیا

گرامیداشت تولد داریوش مهرجویی در «فرمول یک»/ سوپرایز در برنامه زنده تلویزیونی

علی ضیا در برنامه تلویزیونی فرمول یک

سینماپرس: سیدعلی ضیاء صبح امروز در برنامه «فرمول یک» تولد داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، سیدعلی ضیاء در بیست و چهارمین روز از اجرای برنامه صبحگاهی شبکه یک، تولد استاد داریوش مهرجویی را در برنامه تبریک گفت و برای این کارگردان بزرگ سینما، آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
وی سپس به گفتگو با استاندار کردستان در خصوص مشکل بیکاری در این استان، شایعه نبود امنیت در کردستان، راه اندازی کارخانه های جدید، جاده سازی، جذب سرمایه گذار، ارتباط مناسب با اهل سنت و تلاش برای ایجاد ۷ هزار شغل گفتگو کرد و سپس در گفتگوی تلفنی با مرتضی سلیمی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به حادثه سقوط یک بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس پرداخت.


چرا هلی کوپتر در دریاچه شهدای خلیج فارس سقوط کرد؟
سلیمی در این گفتگو بیان کرد: متاسفانه بالگرد شرکت پهنا ساعت ۱۱:۴۱ روز گذشته در حین ماموریت آموزشی سقوط کرد. ساعت ۱۱:۵۲ اولین پایگاه ما که پایگاه چیتگر باشد به همراه هلی کوپتر در محل حاضر شدند و در این مرحله هر ۸ نفر نجات داده می شود اما دو نفر متاسفانه در مراکز درمانی جان خود را از دست می دهند.
وی افزود: مرحله بالا کشیدن هلی کوپتر که بسیار دشوار است هم انجام شد. خلبان ۱ که خلبان اول هلی کوپتر بوده و مشغول آموزش دادن بوده، جزو از دست رفتگان این حادثه است.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در پاسخ به سوال ضیاء درباره دلایل این اتفاق، توضیح داد: دلیل قطعی را نمی دانم اما مطمئنا با بررسی هایی که انجام می شود دلیل این حادثه به دقت به خانواده ها اعلام خواهد شد.


معرفی ورزشهای پارسیان اصیل
ضیاء در ادامه میزبان محمد قاسم منوچهری، جاسم منوچهری و احسان جان محمدی بود که در زمینه ورزش او_ اسپرت مشغول فعالیت هستند.
آنها در این گفتگو توضیح دادند که ورزش او اسپرت یا ورزشهای پارسیان اصیل بخش های مختلفی دارد که از جمله آن می توان به ورزشهای آبی از جمله مچ اندازی، شنا، دو همراه با آکروباتیک و موانع، ورزشهای ذهنی که ریشه در بازی های بومی محلی دارد و... اشاره کرد.
جوانانمان با استفاده از داروهای عضله ساز دارند از دست می روند
پژمان فزون خواه رئیس انجمن فیتنس ایران مهمان دیگر ضیاء بود که درباره استفاده از داروهای عضله ساز هشدار داد: متاسفانه استعمال این داروها به شدت شیوع پیدا کرده و جوانانمان دارند از دست می روند. دارویی مثل پپتاید در آمریکا برای کسانی ساخته شده که به شدت لاغر و فاقد عضله هستند و اکنون در مرحله آزمایش است و روی حیوانات تست می شود.
وی افزود: اما این محصول لابراتوری توسط جوانان با قیمت کلانی خریداری و مصرف می شود. عضله رشد میکند اما اندام هایی چون کبد و قلب و ریه جا می ماند و میشود یک بدن بزرگ با اندام های کوچک که باعث سرطان می شود.
رییس انجمن فیتنس یادآور شد: متاسفانه مسوولان به این موضوع توجهی نکرده اند. در خارج از کشور برای داروهای مشابه مثل مواد مخدر، کمپین ترک گذاشته اند اما در ایران با استفاده از این محصولات تجارت کبد و کلیه رواج پیدا کرده است. خانواده ها اعتماد می کنند و می گویند جوانم برود باشگاه که معتاد نشود اما حالا برعکس شده است و جوانان دارند از دست می روند.
رکوردار تک چرخ ایران در «فرمول یک»
در پایان برنامه علی خلعتبری کارشناس بخش «دنیا در یک نگاه» به مرور اخبار روز دنیا پرداخت و سوپرایز این قسمت اجرای بخشی از برنامه در فضای باز و با حضور منصور نادری رکوردار تک چرخ ایران و جهان در ارتفاع شش متر بود.
«فرمول یک» شنبه تا چهارشنبه ها هر روز ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۱۰ با تهیه کنندگی افشین حسین خانی و با خوانندگی تیتراژ حامد همایون روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۲
    0 0
    سلام برنامه یخیلی خوبیه امروزم که عالی بود موفق باشند ایشالا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.