شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

همکاری آقای مجری با همسرش روی آنتن زنده +عکس

مهر: نیما کرمی از تجربه همکاری با همسرش که او هم مجری است گفت و اینکه چه تعاملاتی در صورت این همکاری می تواند در طول اجرا وجود داشته باشد.

نیما کرمی درباره اجرای برنامه «صبحی دیگر» و تغییرات این برنامه عنوان کرد: چند ماه پیش تیم سردبیری تازه ای به این برنامه پیوست، بخش های جدیدی به برنامه اضافه شد و برنامه زنده تر و پویاتر از قبل شد. بنابراین فعلا برنامه با همین ساختار و تغییرات جلو می رود و نیاز به اتفاق جدیدی نیست.

 نیما کرمی با همسرش روی آنتن زنده

وی درباره ویژگی های این برنامه در کنار دیگر برنامه های صحبگاهی تلویزیون عنوان کرد: تا زمانیکه برنامه های شبکه های یک و سه نبودند برنامه ما یکی از پربیننده ترین برنامه ها بود ولی خدا را شکر تلویزیون برنامه های صبحگاهی را زمان بندی کرد و به این ترتیب برنامه های شبکه های یک، سه و آموزش، هیچ یک با هم همپوشانی ندارند و اتفاقا بازه زمانی صبح تا ظهر تلویزیون پر بار شد.

مجری برنامه «صبحی دیگر» درباره حضور در شبکه آموزش یادآور شد: اکنون شرایط به گونه ای است که برنامه های خوب در شبکه های خوب دیده می شوند مثل شبکه نسیم که برنامه های خوبش دیده می شود. با این حال برنامه و کار ما خوب بوده است که دیده شده است و اگر ضعیف بود اقبالی به آن وجود نداشت. همانطور که ممکن است برنامه ای در شبکه های اصلی یک و دو و سه پخش شود اما به دلیل ضعیف بودن کسی آنها را نبیند.

 تجربه همکاری آقای مجری با همسرش روی آنتن زنده +عکس

کرمی که گاهی در ویژه برنامه ها به همراه همسرش اجرا می کند، درباره ویژگی های این همکاری بیان کرد: این همکاری یک تجربه متفاوت است و تنها عیبی که دارد و باید مراقب آن بود این است که نگذاریم درگیری های کاری ما به منزل کشیده شود. با این حال محاسن این کار بسیار زیاد است و چون زن و شوهر و محرم هستیم روابط بهتری می توانیم روی آنتن داشته باشیم، به طور مثال من روی آنتن با همسرم دست دادم. البته من اعتقاد دارم در سیما منعی که صد درصدی باشد، نداریم و بسیاری از کارها را در زمان مناسب و مقتضی آن می توان انجام داد.

وی ادامه داد: خوشبختانه رابطه ما در اجرا بسیار خوب است، می دانیم چطور پاس کاری کنیم و من نگرانی از این همکاری ندارم.

کرمی درباره اجرا و یا بازی یک زن و شوهر روی آنتن تلویزیون و تاثیری که این ارتباط برای مخاطب دارد، اظهار کرد: در چنین مواردی شما دیگر یک زن و شوهر عادی نیستید زن و شوهری هستید که در رسانه معرفی شدید. در کشور ما بنیاد خانواده با دیگر مکان های دنیا فرق می کند. به طور مثال اگر به ترامپ نگاه کنید وضعیت خود و همسرش قابل قیاس با ما نیست. روابط خانوادگی در کشور ما بسیار مستحکم تر است پس اگر به عنوان یک زوج معرفی می شوید و در انظار عمومی حضور می یابید حق ندارید به این رابطه ضربه بزنید و باید مراقب رفتار خود باشید.

این مجری تلویزیون که کمتر اجرای چالشی داشته است درباره اجراهای چالشی بیان کرد: ما دو مدل اجرا داریم که اجرای «hard talk» است و قرار است شخصی را به برنامه دعوت کنید که او را به چالش بکشید اما در برنامه ای مثل «صبحی دیگر» چالش با مهمان فایده ای ندارد، مهمان از خود ماست و اگر با او چالش کنید به خودتان ضربه می زنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.