دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

کریمی: شبکه های مجازی می توانند باعث رونق تلویزیون شوند/ امیدوارم روزی برسد که برنامه سازان دغدغه ای جز ارائه محتوای خوب به مخاطبان نداشته باشند

اعظم کریمی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: اعظم کریمی مجری تلویزیون که این روزها اجرای برنامه «خانواده یک» را بر عهده دارد گفت: فضای رسانه ای کشور تغییرات زیادی کرده، امروزه شبکه های مجازی اجتماعی مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده اند و این کار را برای تلویزیون بسیار سخت تر از گذشته کرده اما من معتقدم از این فرصت ها می توان استفاده بهینه کرد و شبکه های مجازی می توانند باعث رونق بیشتر برنامه های تلویزیونی شوند.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: هرچند که شبکه های مجازی مشکلات زیادی را برای جامعه به دلیل انتشار اخبار نادرست و کذب به وجود می آورند و بعضاً اخبار منتشر شده در آن ها هیچ واقعیتی ندارد و این مسأله برای تلویزیون نگران کننده است اما تلویزیون می تواند از این شبکه های اجتماعی مجازی برای معرفی برنامه های خود به مخاطبان بهره گیری نمایند و بیش از گذشته مخاطبان را با خود همراه سازد.

کریمی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه سازان تلویزیون اخیراً با بهره گیری از فضای شبکه های مجازی مخاطب را با فرآیند برنامه سازی خودشان سهیم کرده اند و بهره گیری آن ها از فضای نوین مجازی باعث شده تا برنامه های شان نسبت به گذشته بسیار پرمخاطب تر شود. یکی از دلایل این امر این است که مخاطبان به راحتی از طریق این شبکه های مجازی نظرات خود را به برنامه سازان تلویزیون منتقل می کنند و این ارتباط دو سویه رونق را برای برنامه ها در پی دارد.

این مجری در بخش دیگری از این گفتگو علل افت برخی از برنامه های تلویزیونی در اذهان مخاطبان را تنها شبکه های مجازی ندانست و تأکید کرد: امیدوارم روزی برسد که برنامه سازان تلویزیون دغدغه ای جز ارائه محتوای خوب به مخاطبان نداشته باشند؛ چرا که امروزه بسیاری از برنامه سازان با مشکلات بودجه ای مواجه هستند و اگر این مشکلات بودجه ای از بین برود دیگر دغدغه ای نخواهند داشت.

کریمی سپس به سری جدید برنامه تلویزیونی «خانواده یک» اشاره کرد و گفت: این برنامه به تهیه کنندگی مصطفی شریفی به صورت زنده حوالی ساعت ۱۲:۲۰ ظهر هر روز روی آنتن می رود و در روزهای مختلف ۳ مجری دارد که بنده، آقای هرمز شجاعی مهر و خانم شیده معاونی اجرای برنامه را ۲ روز در هفته بر عهده داریم.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: سری جدید برنامه «خانواده یک» تفاوت های آشکاری با سری قبلی این برنامه دارد و عمده ترین تفاوت آن این است که خواست مخاطبان و نظرات آن ها در طول برنامه اعمال می شود و با طرح پرسش ها و پیامک های مخاطبان به صورت زنده به نوعی ارتباطی دو سویه میان برنامه و مخاطبان به وجود آمده و علاوه بر این ها آیتم های متفاوت و جذابی نیز به برنامه اضافه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.