سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

واکنش صریح فرحبخش به توضیحات عرب سرخی

حسین فرح بخش

سینماروزان: توضیحات فیض ا.. عرب سرخی پیرامون ماجرای شلاق زنی به عبدا.. علیخانی تهیه کننده سینما در دهه ۶۰ و “کذب محض” خواندن این ماجرا با واکنش حسین فرحبخش شریک سالیان علیخانی و ارائه یک جوابیه مواجه شده است.

فرحبخش در جوابیه خود بر ادعاهای عرب سرخی به او پیشنهاد گفتگوی رودررو با علیخانی را داده که به اعتقاد وی باعث آشکار شدن وقایع پنهان دیگری هم خواهد شد.

اهم موارد لحاظ شده در جوابیه حسین فرحبخش را بخوانید:

۱٫ آقای عرب سرخی چقدر مشغله دارند که می گویند وقت پاسخ دادن ندارند؟ تا آنجا که من می دانم ایشان بازنشسته و شاید هم ممنوع الفعالیتند پس فرصت کافی برای پاسخگویی دارند.

۲. هیچ جا نگفتیم که عبدا.. علیخانی در فارابی شلاق خورد. ایشان در حراست ارشاد شلاق خورده است و ماجرا اصلا به فارابی ربط نداشته است.

۳. درباره چرایی باز کردن قضیه شلاق زنی بعد از سی سال باید بگویم که درباره این ماجرا پیشتر هم کم و بیش گفته شده بود اما چون در سالهای اخیر فیض ا.. عرب سرخی خود را اصلاح طلب معرفی می کند و به عنوان مصلح در جامعه مصاحبه می کند، برای همین باید در این باره اطلاع رسانی شود تا عملکردشان پیش روی مردم باشد. هستند دیگرانی دخیل در این ماجرا که اسمشان هم طرح نمیشود چون نه ادعای اصولگرایی دارند و نه اصلاح طلبی.

۴.بنده هم سخنگو، هم شریک و هم رفیق ۳۵ ساله عبدا.. علیخانی هستم و ایشان این اجازه را به من داده که در این باره توضیح دهم.

۵. جزییات ماجرای شلاق زنی و مشت خوردن و درگیری خانواده علیخانی در ماجرا را در گفتگویی تصویری ارائه داده ام که این گفتگو بزودی منتشر میشود. به نظر می رسد ایشان(عرب سرخی)از گفتگوی موردنظر آگاهی یافته و با رندی فراری رو به جلو کرده و افاضات فعلی را طرح کرده که کذب محض است.

۶. جمال امید فقط یک واقعه نگاری صرف از ماجرا و جریان ضبط فیلمها ارائه داده است بدون ذکر ماجرای شلاق زنی.

۷.تمام فیلمهایی که در آن زمان از دفتر علیخانی گرفتند دارای رایت، برگ سبز و پروانه نمایش از وزارت ارشاد وقت بوده است و اگر فیلمها مشکل دار بود قطعا تهیه کننده به دادگاه ارجاع می شد که نشد. افتخارشان این است که شبانه به دفاتر ریختند و آرشیو مملکت را از بین بردند درست مانند آتش زدن کتابخانه ها به هنگام حمله خلیفه دوم به ایران!!

۸.عبدا.. علیخانی از حقش درباره این ماجرا کوتاه نمی آید تا زمانی که عرب سرخی توبه کند و از علیخانی طلب حلالیت کند؛ آن هم به صورت شخصی و نه در اذهان.

۹. ایشان(عرب سرخی) بیایند و رودررو مصاحبه کنند که اگر این کار را کنند وقایع پنهان دیگری هم آشکار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.