سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

نادر طالب‌زاده خبرداد:

آغاز به کار "شبکه پیشران" همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)

نادر طالب زاده

سینماپرس: نادر طالب زاده گفت: "شبکه پیشران" شبکه جمع سپاری پروژه ها و طرح های برتر کشور، همزمان با میلاد پیامبر اعظم(س) آغاز بکار می‌کند.

به گزارش سینماپرس نادر طالب زاده عضو شورای سیاستگذاری «شبکه پیشران» گفت: این شبکه که با هدف حمایت از طرح ها و ایده های های فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی از چند ماه گذشته مراحل راه اندازی خود را پشت سر گذاشته بود از روز شنبه مصادف با 17 ربیع الاول و همزمان با میلاد مسعود حضرت محمد (ص) رسما راه اندازی می‌شود.

این شبکه که مالکیت فکری آن متعلق به موسسه فرهنگی و هنری نورالاصفیاء است ؛ از همراهی شخصیت‌هایی از جمله نادر طالب‌زاده کارشناس رسانه، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از شخصیت های علمی و فرهنگی بهره می برد.

قالب‌های ارائه طرح در شبکه «پیشران» شامل فیلم سینمایی، فیلم کوتاه، فیلم تلویزیونی، سریال، مستند، انیمیشن، آلبوم موسیقی، نشر کتاب، انواع بازی‌های رایانه‌ای، تولید نرم افزار و جنبش‌های کمپینی جامعه است.

موضوعات شرکت کنندگان در این شبکه شامل اهداف عالیه انقلاب اسلامی در فرهنگ جامعه اسلامی، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، صیانت از فرهنگ اسلامی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی از طریق مشارکت مردمی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در انجام کارهای فرهنگی، تامین مالی بواسطه عموم مشارکت کنندگان است تا تاثیرگذاری خود را دنبال کند.

شبکه «پیشران» نام مجموعه‌ای است که ماهیت آن شتاب دهنده فعالیتهای فرهنگی در مسیر انقلاب اسلامی و فرهنگ و ارزش‌های آن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.