سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

افخمی کارگردانی «پرستاران» را واگذار کرد! +عکس

صبا: تصویربرداری سریال «پرستاران» این روزها تقریبا نیمه‏ متوقف است. دلیل اصلی این اتفاق هم این است که علیرضا افخمی به‏ عنوان نویسنده و یکی از کارگردانان این کار، تمام تمرکزش را روی رساندن فیلمنامه به کار، گذاشته و روند کند این اتفاق درنهایت آن‏ها را مجاب کرده تا کارگردان جدیدی را برای این پروژه انتخاب کنند.

آن‏طور که منابع آگاه خبر دادند شهرام شاه‏ حسینی گزینه جدیدی است که به‏ جای افخمی آمده و از آن‏جایی که محمودرضا تخشید پیش از این با افخمی کارگردانی این کار را برعهده داشتند باید دید او که دوستی نزدیکی با کارگردان قبلی داشته، حاضر است همکاری‏اش با این پروژه را با حضور شاه ‏حسینی ادامه دهد یا از ادامه دادن انصراف می‏دهد؟

شاه حسینی
آن‏طورکه از اخبار درگوشی فهمیدیم افخمی فیلمنامه‏ نویسی این کار را با فراغت بیشتر ادامه می‌دهد و کار را به شهرام شاه‏ حسینی می‌سپارد. این تصمیم شاه ‏حسینی درصورت تحقق، کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که تجربیات او و کارنامه‏ اش نشان می‏دهد از به‏ سرانجام ‏رساندن کارهای دیگران اجتناب می‌کند و بیشتر از هرچیزی به استقلال نظر خود در کار اهمیت می‌دهد.
باید دید درصورت عملی شدن این اتفاق این روند پاره‏ پاره شدن کارگردانی چقدر به کار ضربه زده است و آیا «پرستاران» می‏تواند یک مجموعه استاندارد و قابل دفاع برای محمد هاشمی، تهیه‌کننده این سریال باشد یا نه. گفتنی است سریال «پرستاران» در ۵۲قسمت ۴۰دقیقه‏ ای روی آنتن خواهد رفت و فاطمه گودرزی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، عاطفه رضوی، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، میرطاهر مظلومی و حسین سلیمانی از بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.