دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

حواس فارابی کجاست؟

«گنجشکک اشی‌مشی» هم بدون اکران در سینماها به شبکه خانگی می‌آید!

بنیاد سینمایی فارابی

سینماپرس: با صدور پروانه نمایش خانگی «گنجشکک اشی مشی» این محصول فارابی نیز مانند «محرمانه تهران» بدون اکران در سینما به شبکه خانگی می‌آید.

به گزارش سینماپرس، شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه ۲ عنوان موافقت کرد.

در جلسه ۲۱ آذر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با عرضه فیلم های «دو»  به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی سهیلا گلستانی و «گنجشکک اشی مشی» به تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد و به کارگردانی مشترک وحید نیکخواه آزاد/ غلامرضا رمضانی/ مسعود کرامتی موافقت شد.

همچنین در این جلسه با عرضه۴عنوان فیلم خارجی و دو عنوان مستند و آموزشی موافقت به عمل آمد.

عجیب است که «گنجشکک اشی مشی» ۳ سال بعد از تولید با حمایت بنیاد سینمایی فارابی بدون آن که حتی اکرانی محدود در هنروتجربه را داشته باشد مجوز نمایش خانگی گرفته و بناست در شبکه خانگی توزیع شود.

پیشتر «محرمانه تهران» مهدی فیوضی که آن هم با حمایت فارابی تولید شده بود بدون اکران از شبکه خانگی سربرآورد که البته اعتراضات کارگردان را موجب شد و حالا همان اتفاق برای فیلم «گنجشکک اشی مشی» رخ داده است.

مشخص نیست چرا فیلمهایی که با پروانه ساخت سینمایی و البته تأمین اعتبار موردنیاز برای آثار سینمایی تولید می شوند و برای دریافت پروانه نمایش سینمایی هم مشکلی ندارند بدون اکران وارد شبکه خانگی می شوند؟

* نمایش خانگی

نظرات

  • مهدی میرزایی ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۳
    0 0
    با سلام وخسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان لطفا ازمسولين بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی کشور پیگیری کنید که چرافيلم سینمایی عروس رومشکان(رومشکان)به کارگردانی وتهیه کنندگی آقای ناصر غلامرضایی که درسال 1382درسينماهاي کشور اکران شده بعداز13سال نسخه ویدئویی این فیلم وارد شبکه نمایش خانگی نميشودواين فیلم نسخه ویدئویی آن کی وارد شبکه نمایش خانگی ميباشدمنتظرجوابتان هستم.باتشکرمهدي میرزایی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.