سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

فراخوان ثبت‌نام اهالی رسانه و منتقدان برای حضور در جشنواره فجر

آرم فجر

سینماپرس: ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از اول دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در جشنواره فیلم فجر از صبح چهارشنبه اول دی‌ماه فعال می‌شود و واجدین شرایط می‌توانند درخواست خود را طی 6 روز و تا دوشنبه ششم دی‌ماه ثبت کنند.

ثبت‌ درخواست برای دریافت کارت رسانه جشنواره فیلم فجر صرفا از طریق سایت www.fajrfilm35.com صورت می‌پذیرد و درخواست‌های حضوری و یا درخواست‌هایی که اطلاعات آن‌ها مخدوش باشد، پذیرفته نمی‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، هریک از افراد متقاضی می‎بایست با مراجعه به سایت جشنواره و تکمیل اطلاعات درخواست شده، حتما معرفی نامه رسانه برای تمامی خبرنگاران متقاضی را بارگذاری کنند.

همچنین اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که قصد دارند مستقل و بدون حضور در لیست اسامی یکی از رسانه‌ها در جشنواره حضور داشته باشند، لازم است تصویر کارت عضویت انجمن و همچنین یک نمونه مطلب منتشر شده از دوره 34 جشنواره فیلم فجر را بر روی سامانه بارگذاری کنند.

برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی نیز لازم است که طی تماس با روابط عمومی جشنواره (تلفن: 88194248 – 88194257 - 88194253) از شیوه معرفی عوامل برنامه خود و ارسال معرفی‎نامه رسمی از سوی سازمان صدا و سیما مطلع شوند.

بر اساس این گزارش، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس http://telegram.me/fajrfilmfest35 قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.