یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

از توقف ۲ سریال شبکه نمایش خانگی تا بدهی ۱۰۰۰ میلیاردی تهیه‌کننده

آتنه فقیه نصیری در سریال شهرزاد

فارس: روز گذشته همزمان با توضیح قائم مقام مدیرعامل اسبق صندوق ذخیره فرهنگیان خبر توقف تولید سریال«شهرزاد۲» نیز منتشر شد.

روزگذشته خبر توقف پروژه «شهرزاد۲» در شرایطی منتشر شد که  محمدرضا محدث خراسانی قائم‌مقام مدیرعامل اسبق صندوق ذخیره فرهنگیان  ‌در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس خلفات صندوق ذخیره فرهنگیان و وضعیت پرونده محمد امامی را تشریح کرد او در گفت‌وگویی مفصل  توضیح داد: آقای امامی برای اینکه فیلمی تهیه کند با آقای غندالی رابطه ایجاد کرد و از وی بین۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ میلیارد تومان وام با چک گرفته است که بعد نتوانست این مبلغ را برگرداند و الان در زندان به سر می‌برد. 

محدث خراسانی متذکر شد: آقای غندالی با چک به آقای امامی وام داده است و بعد آقای امامی نتوانسته است مبلغ را به صندوق برگرداند؛ الان مشکل این است که بانک‌ها وام نمی‌دهند و شرکت‌های دیگر نیز چنین وامی پرداخت نمی‌کنند اما پول ۹۰۰ هزار معلم را به راحتی بذل و بخشش می‌کنند و هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

برخی رسانه‌ها توقف سریال «شهرزاد ۲» را مشکلات مالی و عدم پرداخت دستمزدها توصیف و برخی دیگر دیسک کمر حسن فتحی کارگردان سریال را دلیل توقف آن خواندند. اما نکته حایز اهمیت این که سریال «ماه‌تی تی» هم  که سرمایه گزار آن محمد امامی بود هفته گذشته متوقف شد و دلیل این توقف _ تقریبا دو هفته ای _ هماهنگی‌های لازم برای تولید بخش های دیگر سریال اعلام شد.

با صحبت‌های اخیر قائم مقام مدیرعامل اسبق ذخیره فرهنگیان و توقف همزمان دو سریال «ماه‌تی تی‌» ساخته داود میرباقری و «شهرزاد ۲» ساخته حسن فتحی سوالات بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود حال باید دید سازندگان این آثار چه تصمیمی برای ادامه تولید سریال خواهند گرفت و آیا مشکلات مالی باعث توقف تولید دو سریال شده یا توقف مربوط به دلایلی است که پیشتر توسط سازندگان آثار ذکر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.