یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

«فرار از زندان» سریال‌ زمستانی تلویزیون شد/ پخش ۲۰ فیلم سینمایی جدید از شبکه نمایش

سریال فرار از زندان

سینماپرس: سریال‌های «فرار از زندان» و «افسانه شینگن»، ۲۰ فیلم سینمایی جدید، مجموعه فیلم‌های «ریشه‌ها» (نسل بعدی)، مجموعه تلویزیونی «ساعتی با هیچکاک» و برنامه «سینما و دوبله»، در این زمستان، از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سریال «فرار از زندان» که یکی از مهیج‌ترین سریال‌های تلویزیونی در دهه اخیر شناخته می‌شود و با دوبله فارسی جذابیت بیشتری یافته است، هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۶ صبح تکرار خواهد شد.

سریال «افسانه شینگن»، که به سرگذشت یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار ژاپن در قرن ۱۶ میلادی می‌پردازد، توسط علیرضا باشکندی دوبله شده است و پیشکسوتانی همچون بهرام زند، نصرالله مدقالچی به همراه مهرزادیان، علی همت، بیژن علی‌محمدی، شیخ‌زاده، زنده‌دل، کسری کیانی، مینو غزنوی، مریم شیرزاد، فاطمه برزویی، فاطمه یاراحمدی در آن گویندگی کرده‌اند.

این سریال با اتمام سریال «رویای فرمانروا»، از ۱۰ دی ماه هر شب ساعت ۲۰ پخش خواهد شد.

بازگشت «ریشه‌ها» با نسل بعدی به شبکه نمایش

مجموعه «ریشه‌ها» که بر اساس کتاب مشهور الکس هیلی به تصویر درآمده است، روایتگر ظلم‌ها و ستم‌های سفیدپوستان علیه سیاهانی است که از سرزمین آبا و اجدادی خود در آفریقا دزدیده شده‌اند و برای بردگی به آمریکا آورده شده‌اند. در ادامه داستان «ریشه‌ها» که در قالب ۷ فیلم سینمایی روایت می‌شود به زندگی نسل بعدی سیاهان پرداخته می‌شود. در این دوران بردگی در آمریکا به ظاهر ملغی شده است ولی سیاهان کماکان یوغ بردگی را به دوش می‌کشند، به اجبار به جنگ جهانی فرستاده می‌شوند، ککلوس کلونها، قاتلین سیاه‌پوست‌ها در سراسر آمریکا جولان می‌دهند، خانه سیاهان به آتش کشیده می‌شود و ... .

این مجموعه در قالب هفت فیلم سینمایی در بهمن ماه از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

پخش ۲۰  فیلم سینمایی جدید برای اولین بار از شبکه نمایش در زمستان ۹۵

ساعات ۲۱ ، ۲۴ و ۲ بامداد در جدول پخش زمستانه شبکه نمایش به پخش فیلم سینمایی اختصاص دارد و در ادامه برنامه ریزی شبکه نمایش، برای پخش فیلم های جدید ، ۲۰ فیلم سینمایی برای پخش در زمستان دوبله شده است که می توان به فیلم های سینمایی «مسابقه» (محصول روسیه ـ ۲۰۱۲)، «راه حل بی رحمانه» (محصول کره جنوبی ـ ۲۰۱۴)، «در دل جنگل» (محصول کانادا ـ ۲۰۱۴)، «نشان» (محصول آمریکا ـ۲۰۱۳)، «وداع با ابلهان» (محصول فرانسه ـ ۲۰۱۳)، «تلفن همراه» (محصول کره جنوبی ـ ۲۰۱۲)، «جنگل کوچک، زمستان، بهار، تابستان» (محصول ژاپن ـ ۲۰۱۵)، «پنجاه به یک» (محصول مکزیک ـ ۲۰۱۴)، «شنود ۳» (محصول چین ـ ۲۰۱۵)، «مهمانی خانوادگی» (محصول انگلستان ـ۲۰۱۰)، «در برابر خورشید» (محصول انگلستان ـ ۲۰۱۴)، «بازیکن پینگ پونگ» (محصول آمریکا ـ ۲۰۰۷)، «۱۹۴۴» (محصول استونی ـ ۲۰۱۵) اشاره کرد.

«سینما و دوبله» خاطرات دوبله را زنده می‌کند

برنامه «سینما و دوبله» که به بررسی تاریخچه دوبله در سینما و گفتگو با پیشکسوتان عرصه دوبله می‌پردازد، با اجرای منوچهر والی زاده در شب های زمستان از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

جلال مقامی، چنگیز جلیلوند، هوشنگ لطیف پور، خسرو خسروشاهی، پرویز بهرام، ابوالحسن تهامی، ناهید امیریان، کیکاوس یاکیده، ژرژ پطروسی، ناصر مدقالچی، محمود قنبری و ناصر ممدوح از جمله گویندگان مهمان این برنامه هستند و در بخش دیگر برنامه روند دوبله فیلم در ایران توسط کارشناسان سینما همچون جواد طوسی و فریدون جیرانی بررسی می‌شود.

هیچکاک ساعتی مهمان زمستانی شبکه نمایش می‌شود

مجموعه «یک ساعت با آلفرد هیچکاک» در قالب فیلم‌های ۵۰ دقیقه‌ای در دهه ۷۰ میلادی ساخته شده و آلفرد هیچکاک به عنوان استاد تعلیق و دلهره، این مجموعه ها را معرفی و برخی قسمت ها را نیز کارگردانی می‌کند. این مجموعه که برای علاقمندان سینما، در بردارنده نکات جالب و آموزنده ای در خصوص دکوپاژ و سبک کارگردانی است، در ادامه مجموعه «آلفرد هیچکاک تقدیم می‌کند»، ساخته شده و به سفارش شبکه نمایش برای اولین بار این مجموعه دوبله شده و شب های زمستان پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.