دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به همت سازمان هنری اوج

تولید اولین مجموعه تلویزیونی ویژه دختران ورزشکار

دختران ورزشکار

سینماپرس: تصویر برداری مجموعه مستند امید نو با موضوع موفقیت های ورزشی دختران نوجوان به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، نازنین رقیه میرزایی تهیه کننده مجموعه مستند «امید نو» گفت: این مجموعه انعکاس تلاش دختران ورزشکار ایرانی است که علاوه بر رعایت پوشش کامل و اخلاق اسلامی توانسته اند در صحنه رقابتهای جهانی با افتخار ظاهر شده و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند و با همت خود و حمایت خانواده موفقیت های ورزشی شایان توجهی کسب نموده اند.

وی در ادامه افزود: در این مجموعه موفقیت دختران 12 تا 23 ساله با هدف الگو سازی برای دختران نوجوان ایرانی به تصویر کشیده می شود.

میرزایی اظهار داشت: شخصیت های این مجموعه افرادی هستند که علاوه بر رعایت شانیت دختر ایرانی با تلاش و پشتکار در رشته های مختلف ورزشی برای کشور ایران افتخار آفرینی کرده اند. ضمن آن که تصویر برداری مجموعه نیز به اتمام رسیده است و این مجموعه هم اکنون در حال تدوین است و به زودی پس طی مراحل لازم جهت پخش به شبکه امید تحویل می شود.

وی ضمن اشاره به کوتاهی رسانه ها در انعکاس موفقیت ورزشکاران دختر  تاکید کرد: در قسمت اخر این مجموعه مساله انعکاس ضعیف و نامناسب رسانه ای دختران ورزشکار با حضور پیشکسوت مطبوعات ورزشی، آقای بهمن زمان آبادی به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد.

گفتنی است مجموعه مستند «امید نو» در 26 قسمت 13 دقیقه ای به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان ساخته و بزودی از شبکه امید سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.