دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

اثری از موسسه آوای هنر سلامت

«کام تلخ» استادعلی به تدوین رسید/ راز یک بیماری خاموش!

مستند کام تلخ

سینماپرس: کارگردان مستند «کام تلخ» گفت: بسیاری از مبتلایان به بیماری دیابت نسبت به ابتلای خودشان بی اطلاع هستند به همین دلیل سعی کردیم در فیلم «کام تلخ» بینندگان را نسبت به خطرات این بیماری آشنا کنیم.

محسن استادعلی برنده لوح تقدیر ویژه داوران در بخش مستند بین الملل دهمین دوره جشنواره سینما حقیقت با اشاره به این که تدوین این مستند در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: «کام تلخ» به بیماری دیابت می پردازد و این فیلم قسمت به قسمت ما را با شیوه های زندگی شهری آشنا می کند که یکی از مشکلات آن بیماری دیابت است.
وی افزود: در این مستند 15 دقیقه ای که به سفارش موسسه آوای هنر سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تهیه شده، تلاش کردیم تا روند شکل گیری دیابت را به نمایش بگذاریم.

طبق آخرین آمار هر روز 10 تا 12 نفر به جمع بیماران دیابتی ها اضافه می شوند و از هر دو نفر،‌یک نفر از بیماری خود آگاهی ندارد.


استاد علی با تاکید بر این که«کام تلخ» در راستای آگاهی بخشی مردم جامعه ساخته شده، توضیح داد: بسیاری از مبتلایان به این بیماری نسبت به ابتلای خودشان بی اطلاع هستند به همین دلیل سعی کردیم در این فیلم بینندگان را به این مرز آگاهی نزدیک کنیم.


وی عنوان کرد: به هر حال ما در 15 دقیقه فیلم نمی توانستیم اصل ماجرا را به صورت مفصل مطرح کنیم بنابراین بیشتر سعی کردیم که به کلیت ماجرا برسیم و تلنگری به مردم جامعه بزنیم.
عوامل فیلم«کام تلخ» عبارتند از: کارگردان: محسن استادعلی، تصویربردار: فرهاد طالبی نژاد، صدابردار: علی پزشکی، مدیرتولید: سلیم قاسمی، تدوین و صداگذاری: بابک حیدری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.