شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

اکران مستند «داد » در اسوه

سینماروایت و اکران مستندی بی سابقه از عدالتخواهی در ایران

مستند داد

سینماپرس: «سینماروایت» در یکصد و چهارمین برنامه خود نخستین نمایش عمومی فیلم مستند « داد » را همراه با نقد و بررسی برگزار می کند

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند « داد » به کارگردانی حجت الله عدالت پناه به همت مدرسه سینمایی عمار و با همراهی جنبش عدالتخواه دانشجویی تو لید شده است که مستندی بی سابقه با موضوع عدالتخواهی در ایران است.

تعدادی از دانشجویان عدالتخواه به همراه یک مستندساز پیگیر برخوردهای امنیتی و قضایی ناروایی که با اعتراضات صنفی مختلف در سالهای اخیر شده، از جمله اعتراض رانندگان در بندرعباس و شلاق خوردن کارگران معترض معدن آق دره میشوند و در پی حل کردن معادله سه مجهولی جمهوریت، امنیت و عدالت برمی آیند!!

استاد نادر طالب زاده در حاشیه نمایش این مستند در افتتاحیه هفتمین جشنواره فیلم عمار، با بیان اینکه، فیلم مستند “داد” از ده ها فیلم سینمایی هم بهتر بود، گفت: کارشناسان، وزرا و نماینده های مجلس باید بیایند و در این مورد جواب دهند. قوه قضاییه باید جوابگو باشد که چرا به کارگران شلاق زده است؟! چرا رانندگان معترض را روانی زندان کرده است! اینها مگر نفهمیدند انقلاب اسلامی چه هست و چه چیز را مطالبه می کند؟

این برنامه فردا یکشنبه (12 دی ماه) باحضور؛ حجت الله عدالت پناه (کارگردان)، محمد صادق شهبازی (دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی) و محمد تقی فهیم (منتقد سینما در مجتمع فرهنگی هنری اسوه (خیابان  انقلاب – نبش بهار جنوبی) برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.