سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

ابراهیم اصغری خبر داد؛

«چهل مروارید» با موضوع شهدای غواص به «اِشنوگل» تغییر نام داد/ ارائه دو فیلم به فجر

اِشنوگل-چهل مروارید

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده «چهل مروارید» از تغییر نام این فیلم به «اِشنوگل» گفت.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «نیمکت» ساخته فلورا سام و «چهل مروارید» به کارگردانی هادی حاجتمند به مهر گفت: ما چندی پیش نسخه ای از  هر ۲ فیلم را تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دادیم. درباره آخرین وضعیت این آثار هم باید بگویم هر ۲ فیلم در مراحل پایانی صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارند و فکر می کنم تا پایان هفته آینده آماده نمایش شوند.

وی با اشاره به تغییر نام «چهل مروارید» عنوان کرد: این فیلم به نام «اِشنوگل» تغییر نام داد، اِشنوگل نام لوله تنفسی غواصان است و با توجه به اینکه موضوع این فیلم درباره شهدای غواص است فکر کردیم که این نام مناسب تر است.

اصغری در بخش دیگر از صحبت هایش با اشاره به اثر دیگرش با عنوان «سگ های زرد» به کارگردانی احمد کاوری بیان کرد: ما منتظر دریافت پروانه ساخت این فیلم سینمایی هستیم اما مقدمات تولید را فراهم کرده ایم. این فیلم با محوریت گروه های تروریستی شرق ایران قرار است با مشارکت سازمان بسیج و بنیاد سینمایی فارابی ساخته شود و ما قراردادهای لازم را در این باره بسته ایم.

این تهیه کننده در پایان اظهار کرد: در صورت دریافت پروانه ساخت و آماده شدن شرایط، «سگ های زرد» را در پایان امسال کلید می زنیم این را هم باید بگویم که بخشی از این فیلم در سیستان و بلوچستان و بخشی در اطراف تهران فیلمبرداری می شود. البته قسمتی از این فیلم مربوط به پاکستان می شود که ما دکورهای آن قسمت ها را در اطراف تهران بازسازی می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.