پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

همایون ارشادی همبازی امین تارخ در «بن بست وثوق» شد

همايون ارشادي

سینماپرس: همایون ارشادی برای بازی در فیلم سینمایی «بن بست وثوق» مقابل دوربین محمدرضا جهان پناه رفت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، همایون ارشادی بازیگر توانمندی که در سه دهه فعالیت سینمایی خود به خوبی درخشیده است برای بازی در یکی از نقش های اصلی فیلم سینمایی «بن بست وثوق» به ایفای نقش می پردازد.
تدوین «بن بست وثوق» همزمان با فیلمبرداری آن توسط میثم مویینی در حال انجام است تا برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.
گفتنی است؛ فیلم سینمایی «بن بست وثوق» به نویسندگی و کارگردانی حمید کاویانی و تهیه کنندگی مهرداد فرید بیش از 90 درصد از فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته است و نسخه اولیه آن برای بازبینی هیات انتخاب به دفتر جشنواره سی و پنجم فیلم فجر ارسال شده است. در این فیلم که نخستین تجربه بلند سینمایی حمید کاویانی محسوب می شود و مضمونی اجتماعی و عاطفی دارد و روایت عاشقانه ای است هانیه توسلی و مهدی پاکدل به عنوان بازیگرانی از نسل جدید سینما در کنار بزرگانی چون جمشید مشایخی، همایون ارشادی، هوشنگ توکلی و امین تارخ نقش آفرینی می کنند.
از بازیگران دیگر این فیلم می توان به هومن برق‌نورد، یوسف مرادیان، مسعود سخایی، پانته آ سیروس، هامون قراب، مرجان مقدس زاده اشاره کرد.
عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حمید کاویانی، مشاور کارگردان: کیومرث پوراحمد، مجری طرح و مدیر تولید: پیمان جعفری، سرمایه گذار: مهدی مقدس زاده (انجمن حامیان)، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، طراح صحنه و لباس: ملک جهان خزاعی، مدیر صدابرداری و صداگذار: مهران ملکوتی، تدوین: میثم مویینی، طراح چهره پردازی: بابک اسکندری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: علیرضا نجف زاده، برنامه ریز: ایمان غیرتمند، دستیار کارگردان: بهنام راهنمایی، دستیار اول فیلمبردار: هادی منوچهرپناه، جلوه های ویژه: آرش آقابیگ، مدیر تدارکات: مهدی روزبهانی، جانشین تولید: حسن حیدرزاده، عکاس: حبیب مجیدی، مدیر روابط عمومی: هدیه حدادی اصل، تهیه کننده: مهرداد فرید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.