پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

ابراهیم حاتمی کیا امشب مهمان کافه فیلم می شود/ گفت و گویی از جنس «به رنگ ارغوان»

ابراهیم حاتمی کیا در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: برنامه امشب کافه فیلم با نمایش فیلم سینمایی به رنگ ارغوان و گفت و گو با ابراهیم حاتمی کیا به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم حاتمی کیا امشب پس از نمایش فیلم به رنگ ارغوان، مهمان برنامه "کافه فیلم" خواهد بود تا برای اولین بار درباره این فیلم با دکتر محمد صادقی (مجری برنامه) به گفتگو بپردازند

به رنگ ارغوان از آثار شاخص حاتمی کیا به شمار می رود که پس از گذشت پنج سال از زمان ساخت، رفع توقیف و در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلنامه، بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر می باشد.
داستان به رنگ ارغوان از جایی آغاز می شود که شفق یکی از اعضای گروه سیاسی که اوایل انقلاب از ایران خارج شده، تصمیم می گیرد برای دیدن دخترش " ارغوان" به ایران بازگردد. یکی ازمأمورین امنیتی نیز قرار است با کنترل ارغوان، شفق را به دام اندازد...
حمید فرخ نژاد، خزر معصومی، رضا بابک، کوروش تهامی و ... در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

کافه فیلم محصول گروه تولید و هنری شبکه آ٠ی فیلم به تهیه کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی پنجشنبه شب ها ساعت 21 پس از نمایش یک فیلم، به گفتگو با سازنده آن اثر می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.