چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

هیأت داوران بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر معرفی شد

هیأت داوران بخش اقلام تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: حسین جعفریان، ساعد مشکی، جواد جلالی، ژیلا ایپکچی و بهروز شعیبی به عنوان اعضای هیأت داوران بخش تبلیغات سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، حسین جعفریان، ساعد مشکی، جواد جلالی، ژیلا ایپکچی و بهروز شعیبی به عنوان اعضای هیأت داوران بخش تبلیغات سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

این بخش امسال به دبیری «کوروش پیرو» برگزار می‌شود که به گفته او، مشارکت هنرمندان عکاس، طراح و سازندگان اقلام بصری تبلیغات سینمایی در این دوره جشنواره، جالب توجه بوده و امسال 84 هنرمند آثار خود را به جشنواره ارائه داده‌اند.

حسین جعفریان مدیرفیلمبرداری مجرب سینمای ایران دانش‌آموخته رشته فیلمبرداری از مدرسه عالی تلویزیون و رشته سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است. جعفریان در طول فعالیت خود موفق به فیلمبرداری بیش از 30 فیلم مستند، داستانی و سریال تلویزیونی شد و کارگردانی فیلم‌های مستند تلویزیونی را نیز تجربه کرد. او علاوه بر نوشتن مقالات متعدد در مجلات سینمایی کتاب «عدسی در عکاسی و فیلمبرداری» را نیز تألیف کرد. او جوایز مختلفی را در جشنواره‌های متعدد و از جمله در ادوار جشنواره فیلم فجر (از جمله برای نرگس، دیوار و رستاخیز) به دست آورده است.

ساعد مشکی، گرافیست و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و همچنین عضو انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک است. از سوابق حرفه‌ای او می‌توان به مدیریت هنری و طراحی گرافیک در مجامع مختلف و عضویت در هیئت انتخاب و داوری نمایشگاه‌های هنری اشاره کرد. وی همچنین برنده جوایز متعدد داخلی و خارجی در طول فعالیت حرفه‌ای خود بوده است.

ژیلا ایپکچی؛ تدوین‌گر مجرب سینمای ایران، دانش‌آموخته رشته تدوین از مدرسه عالی تلویزیون و سینما، لیسانس کارگردانی از دانشگاه پاریس و فوق لیسانس شناخت کاربرد موسیقی فیلم از دانشگاه پاریس است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام تدوین و سازنده نمونه‌فیلم از سال 1367 با فیلم «نارونی» با کسب جایزه سیمرغ بلورین آغاز کرد و نزدیک به 28 سال فعالیت در سینما را در کارنامه دارد.

جواد جلالی؛ عکاس سینمای ایران است که علاوه بر کسب جوایز از جشنواره‌های داخلی، موفق به نامزدی و کسب دو سیمرغ بلورین در دوره‌های سی‌ام و سی‌ و دوم فیلم فجر شده است. او همچنین نامزدی دریافت نشان آکادمی علوم و هنرهای زیبای بوستون و نشان آکادمی علوم و هنرهای زیبای فرانسه عکس برگزیده اکسپو تئاتر و سینمای ایران را در کارنامه دارد.

بهروز شعیبی؛ بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است که از اواسط دهه هفتاد فعالیت در سینما را به عنوان بازیگر آغاز کرد و پس از سال‌های فعالیت در زمینه دستیاری و برنامه‌ریزی، در دهه اخیر به عنوان کارگردان آثار مطرح سینما و تلویزیون، در کنار گزیده‌کاری در زمینه بازیگری، ادامه می‌دهد. او سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش نگاه نو سی و یکمین را برای «دهلیز» به دست آورده است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود. اخبار، مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای این جشنواره علاوه بر سایت، از روی کانال رسمی جشنواره فجر به آدرس http://telegram.me/fajrfilmfest35 قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.