شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

تولید مشترک ایران و تایلند

امیر پورکیان «ساعت ۱۹» را در تایلند مقابل دوربین می‌برد

امیر پورکیان

سینماپرس: کارگردان فیلم «ناکوک» و تهیه‌کننده فیلم «خنده های آتوسا» فیلم سینمایی «ساعت ۱۹» را در تایلند مقابل دوربین خواهد برد.

به گزارش سینماپرس، امیر پورکیان تهیه کننده فیلم «دریا و ماهی پرنده» درباره ساخت فیلم «ساعت ۱۹» در کشور تایلند، گفت: طرحی به نام «ساعت ۱۹» در دست داشتم که آن را به Anya Pipattanachotpokin مدیر کمپانی تایلندی ارائه داده‌ام که وی از ساخت آن استقبال کرد و پس از آن یک سفر به بانکوک داشتم و با نمایندگان کمپانی چند مذاکره کردم که نتیجه این جلسات بر اتمام فیلمنامه و ادامه همکاری شد و پس از «ناکوک» دومین کارگردانی خود را تجربه می کنم.

پورکیان با اشاره به اینکه تهیه کننده فیلم سینمایی «مکانیک ۲» با بازی جیسون استاتهام تهیه کنندگی «ساعت ۱۹» را برعهده دارد، توضیح داد: در حال حاضر مشغول نگارش قسمت نهایی این سناریو و انتخاب عوامل ایرانی هستم. تمام جریان روایی این اثر در کشور تایلند سپری می شود و دو پرسوناژ اصلی ایرانی و تایلندی قصه را به سمت جلو هدایت می کنند.

پورکیان که پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های «گاهی» (١٣٩٤)، «خنده‌های آتوسا» (١٣٩٣) و «دریا و ماهی پرنده» (١٣٩٣) را در کارنامه خود دارد، فیلم «زار» به کارگردانی نیما فراهی را که در ژانر وحشت ساخته شده نیز به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه کرد.

فیلم «ناکوک» هم که یک درام اجتماعی و نخستین اثر امیر پورکیان در مقام کارگردان است با قصه‌ای متفاوت نوع خاصی از مشکلات خانوادگی را مدنظر قرار داده است.

در خلاصه داستان «ناکوک» آمده است: همیشه وقتی فکر میکنی، همه چیز درست پیش می رود از همونجایی که مطمئن تری ضربه میخوری.

شقایق فراهانی، سعید شریف، سام حسامی و مهسا علافر بازیگران «ناکوک» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.