شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

حمید لولایی از یتیم شدنش به دست رضا عطاران گفت

حمید لولایی در دورهمی

خبرآنلاین: حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «دورهمی» از خاطراتش با مهران مدیری در «ساعت خوش» گفت و درباره همکاری‌های متعددش با رضا عطاران توضیح داد.

آخرین قسمت این سری از مجموعه «دورهمی»، شبانگاه جمعه 24 دی با حضور حمید لولایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از شبکه نسیم روی آنتن رفت.


این بازیگر درباره شروع کار حرفه‌ای خود گفت: «سال 60 در تئاتر کارم را با رضا ژیان شروع کردم، چند سال بعد، یک فیلم بد هم بازی کردم. تازه ازدواج کرده بودم و به خانم گفتم برویم فیلم را ببینم و آبرویم رفت.»

او ادامه داد: «سپس برای «سربداران» دو سکانس بازی کردم و آقای نجفی از من خوشش آمد ولی آن نقش هم هیچ وقت پخش نشد. بعد 9 سال بیکار بودم، تا اینکه در مجله «فیلم»، آگهی استخدام مدیر سینما را دیدم و به عنوان مدیر سینما آزادی انتخاب شدم. اما مدتی بعد، توسط علی عمرانی به پروژه «ساعت خوش» شما معرفی شدم.»

لولایی درمورد همکاری‌های متعددش با عطاران و آقاخانی توضیح داد: «عطاران راهنمای من در کار طنز بود و خوب توانست از من استفاده کند و در کارهای مشترک به هم عادت کردیم و مثل یک خانواده در کنار هم بودیم. الان که عطاران در سینما می‌درخشد و در تلویزیون نیست، من یتیم شدم.»

او درباه افسردگی‌اش بعد از بازی در یک نقش توضیح داد: «نقش خشایار بود، حدود یک سال و نیم بود که لرزه داشتم و تاثیر روحی زیادی روی من گذاشت.»

لولایی درخصوص شباهتش به رییس جمهور گفت: «البته ما گریمورهای خیلی خوبی در کشور داریم که همه را می‌توانند شبیه ایشان درست کنند ولی من کار کم‌تری می‌برم و به این موضوع افتخار می‌کنم.»

این بازیگر در پایان از رویایی که دارد، گفت: «آرامش، دوست دارم کارهای بچه‌هایم و جوانان را ببینم و این آرامش را نظام و دولت برایمان فراهم کنند تا ما سکته نکنیم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.