دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با ایوبی و دبیر جشنواره فجر

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس

سینماپرس: عصر روز گذشته یکشنبه(۲۶ دی‌ماه) رئیس سازمان سینمایی و دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش سینماپرس، «حجت‌الله ایوبی» رئیس سازمان سینمایی در این دیدار از سیاست‌های کلان سازمان سینمایی سخن گفت و برنامه‌های این سازمان در حمایت از برگزاری جشنواره امسال برشمرد. «محمد حیدری» دبیر جشنواره فیلم فجر نیز در این نشست که در دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد، توضیحاتی از روند برگزاری، کار هیات انتخاب و اتفاقاتی که قرار است در جشنواره امسال رخ دهد، ارائه داد.

در این دیدار «حجت‌الاسلام احمد مازنی» با اشاره به حضور پرشور جوانان در کنار پیشکسوت‌های سینمای ایران در جشنواره امسال، این اتفاق را نویدبخش آینده‌ای روشن برای سینمای ایران دانست.

یکی از موضوعاتی که در این دیدار مطرح شد، در مورد بلیت‌های مردمی جشنواره و استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بود که نمایندگان حاضر در جلسه از دبیر جشنواره از اینکه در این رویداد مهم فرهنگی مردم درصدر قرار گرفته‌اند، تشکر کردند و یادآور شدند که از همه اقشار جامعه دعوت شود تا در این جشنواره حضور داشته باشند.

در این جلسه همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز خبرهای خود از مصوبات برنامه ششم در حوزه فرهنگی را به اطلاع دست‌اندرکاران حوزه سینما رساندند.

در این دیدار حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیر جشنواره، حجت‌الاسلام احمد مازنی، پروانه سلحشوری، فاطمه ذوالقدر، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی و محمدرضا بادام‌چی، مسئول کمیته فرهنگی فراکسیون امید حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.