سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

بیژن بیرنگ به دنبال اسپانسر برای «بابا لنگ‌دراز»

بیژن بیرنگ

ایسنا: بیژن بیرنگ که پیش از این از ساخت مجموعه «بابا لنگ‌دراز» و یک تاک‌شو برای تلویزیون خبر داده بود، پس از گذشت چهار ماه، به دنبال اسپانسر برای این برنامه‌هاست و به گفته‌ وی ظاهرا تلویزیون با بی‌پولی شدیدی روبه‌روست.

این کارگردان و تهیه‌کننده درباره ارائه طرح تاک‌شو خود به شبکه دو گفت: این برنامه نیز به طراحی و اجرای خودم بنا گذاشته شده و یک تاک‌شو در حوزه مسائل اجتماعی خواهد بود. با سازمان در ارتباط هستیم اما ظاهرا تا اسپانسر نباشد نمی‌شود کاری کرد. سازمان ظاهرا با بی‌پولی شدیدی روبروست و می‌گویند باید اسپانسر بیاورید.


بیژن بیرنگ با توجه به اینکه پیش از این کار اجرا در برنامه‌های تاک‌شو را داشته‌ است، تصمیم دارد، خود اجرا را بر عهده بگیرد.

او در همین زمینه اظهار کرد: تلویزیون برای این دو کار مشتاق شد که چه هست اما هنوز خبری از ساخت آنها نشده است و منتظر بودجه هستیم. آخرین کارم در تلویزیون تجربه‌ی خوبی بود. امیدوارم این کارها هم در شرایط خوبی قرار بگیرند. ما هنوز قادر به کاریم به خدا!

«بیژن بیرنگ» پیش از این از ساخت مجموعه جدیدی با عنوان «بابا لنگ‌دراز» که نگاهی به داستان مشهور «بابا لنگ‌دراز» دارد برای شبکه دو سیما خبر داده بود.

بیژن بیرنگ سپس درباره‌ی اهمیت شبکه نمایش خانگی و تجربه در این فضا برای ساخت اثر نمایشی مطرح کرد: باید خیلی دقیق توجه کرد که چطور آدم‌ها می‌توانند جذب نمایش خانگی‌ شوند، شاید هر کاری از شبکه نمایش خانگی جواب ندهد و در تلویزیون بهتر جواب دهد که در آنجا هم محدودیت داریم. در حال حاضر خیلی از فیلم‌سازانی که به سمت نمایش خانگی می‌آیند، به این دلیل است که در تلویزیون محدویت دارند. اما نکته‌ای که وجود دارد در این است که دو بار تلاش کردم در این حوزه آثار متفاوتی تولید کنم اما متوجه شدم نمایش خانگی جایی برای تجربه کردن نیست. «عشق تعطیل نیست» که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و برای نمایش خانگی تولید کردم، تجربه‌های تازه‌ای به من داد.

بیرنگ در زمستان ۱۳۸۵ برنامه تلویزیونی «باز هم زندگی» را کارگردانی کرد. وی همچنین در این برنامه به عنوان مجری با اجرایی متفاوت ظاهر شد.

در پاییز سال ۱۳۸۶ نیز مجموعه «سرزمین سبز» به کارگردانی وی از تلویزیون پخش شد. این مجموعه در دهه هفتاد و پس از پایان مجموعه «خانه سبز» ساخته شد.

بیژن بیرنگ در کنار گروه‌های محدود برنامه‌ساز صدا و سیما در سال‌های بعد از انقلاب، به ساخت برنامه‌های طنز و برنامه‌های کودکان پرداخت که از آن جمله می‌توان به «چاق و لاغر» اشاره کرد که از سریال‌های محبوب تلوزیونی کودکان در دهه ۶۰ به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.