چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

واکنش رامبد جوان به آلودگی هوا

خندوانه-رامبد جوان

باشگاه خبرنگاران: شب گذشته برنامه «خندوانه» میزبان یک باغبان پیر شد و رامبد جوان به آلودگی هوا واکنش نشان داد.

رامبد جوان شب گذشته با میزبانی از مدیر کل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران روی آنتن شبکه نسیم رفت.

جوان ضمن تبریک گفتن روز هوای پاک، به آلودگی هوای تهران اعتراض کرد و گفت: هوای پاک اتفاقی است که این روزها کمتر با آن رو به رو می‌شویم و بارها و بارها در این ماه ها و هفته های سال از رادیو و تلویزیون اعلام خطر و وضعیت ناسالم شرایط محیطی به گوشمان می رسد.

وی ادامه داد: از همه مردم، مسئولان و دولت‌مردان خواهشمندم که کاری جهت بهبود این اوضاع انجام بدهند.

در ادامه این برنامه نمایش "بایرام" روی صحنه رفت و با توجه به محتوای این نمایش مبنی بر راهکارهای دوری کردن از آلودگی هوا، شادی این قسمت از خندوانه" به مام باغبان ها و محافظان طبیعت تقدیم شد.

در ادامه "خندوانه" مهران غفوریان و علی مشهدی به عنوان دو کمدین در استودیو حضور پیدا کردند.

شب گذشته برنامه "خندوانه" میزبان باغبان پیر شهر تهران، علی محمد مختاری مدیر کل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز تهران شد. 

مختاری با حضور در این برنامه گفت: یکی از بزرگترین مشکلات تهران و کلانشهرهای کشور، نبود مدیریت واحدهای شهری است. اینکه نه تنها نهادها و ارگانها بلکه همه مردم باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. امروزه 70 درصد از آلودگی هوا مربوط به ماشین های دودزا است. در واقع مردم خود باید نگهبانان طبیعت باشند و باید بدانیم که در هر جایی که درخت و طبیعت است؛ زندگی هم جریان دارد و غیر از این زندگی ممکن نیست. 

مدیر کل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، پس از پخش یک نماهنگ به ویژگی های شخصیتی خود و رفتارش در محل کار و زندگی شخصی‌اش اشاره کرد و سپس در خصوص طرح بازسازی و طراحی فضای سبز حاشیه اتوبان، بزرگراه ها و اراضی همت و عباس آباد گفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.