چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

خواننده پاپ در سالن میلاد غافلگیر شد

مهر: حامد همایون در اولین کنسرت خود در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ضمن غافلگیری از حضور و استقبال مخاطبان در سالن میلاد، خدا را به خاطر حضور قابل توجه مخاطبان شکر کرد.

شامگاه سه شنبه ۲۸ دی ماه در شب پنجم سی و دومین جشنواره موسیقی فجر کنسرت حامد همایون خواننده پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.


مخاطبانی که برای تماشای این کنسرت نیم ساعت زودتر آمده بودند و سالن تقریبا به طور کامل پر شده بود، منتظر آمدن حامد همایون به صحنه بودند که در نهایت این خواننده پاپ در میان تشویق های بی امان مخاطبان به صحنه آمد و در همان بدو ورود قطعه «به چشمات قسم» و «چنین کنم چنان کنم» را با همراهی مخاطبان خواند.

همایون پس از اجرای این ۲ قطعه شکر خدا را به جا آورد و گفت: برای من بهترین شب زندگیم امشب است و امیدوارم شما هم از این شب لذت ببرید، این را هم باید بگویم که من خدا را بابت اتفاق امشب شکر می کنم.

وی سپس قطعه «خدا همین حوالیه» را اجرا کرد و گفت: به خدا، خدا همین جا است.

او که از آمدن جمعیت زیاد به کنسرتش خوشحال و متعجب بود و به صورت مکرر خدا را شکر می کرد، سپس قطعه «دوباره عشق» را با همراهی مردم اجرا کرد.

وی پس از اجرای این قطعه اظهار کرد: از روزی که شروع به کار کردم یک سال می گذرد، من شیرازی هستم و امشب که با مادرم صحبت می کردم به او گفتم مادر امشب می خواهم به صحنه بروم و برای من دعا کن، مادرم گفت: همان کسانی که از روز اول کنارت بودند امروز به سالن می آیند و کنارت می مانند.

همایون که بخاطر بیان این جملات از سوی مردم مورد تشویق قرار گرفته بود در ادامه گفت: از همه شما تشکر می کنم که امشب به سالن کنسرت من آمدید و سپس به طور متوالی آهنگ «می روم»، «مردم شهر»، «نگاهم کن»، «چه عشقی» و «دیوونگی» را اجرا کرد.

او پس از اجرای این قطعات بیان کرد: امشب می خواهم از فردی تشکر کنم که اگر نبود من امشب روی استیج نبودم، او از زمان آشنایی من را راهنمایی و دلگرم کرد و باعث شد رشد کنم، در واقع این فرد استاد من است، او کسی نیست جز محسن رجب پور تهیه کننده آثار من.

این خواننده سپس قطعات «قسمت» و «چتر خیس» را اجرا و عنوان کرد: به یاد دارم زمانی که در شیراز بودم با یکی از همکارانم تلفنی صحبت می کردم، او به من گفت که به تهران بیا تا با همکاری یکدیگر حرکت متفاوتی را در موسیقی ایران انجام دهیم، از همان روزی که من با او تلفنی صحبت کردم تا امروز که روی صحنه هستم هیچگاه من را تنها نگذاشت، این شخص تمام تنظیم های آهنگ های من را به خوبی انجام داده و هم معلم من و هم برادر من بوده است، او سامان امامی است.

حامد همایون در این لحظه بازهم برای چندمین بار خدا را شکر کرد.

در ادامه این خواننده پاپ قطعات «آه نکش»، «دنیای منی» و «شیدایی» را اجرا کرد و در حالی که زمان اجرای کنسرت او به پایان رسیده بود به دلیل استقبال مخاطبان و در خواست های مکرر قطعات «چنین کنم چنین کنم»، «دیوونگی» و «چتر» را دوباره اجرا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.