چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

واکنش بهاره افشاری به تهمت‌ها و شایعات +عکس

خبرآنلاین: بهاره افشاری با انتشار پستی در اینستاگرام به انتشار اخبار، درباره فردی که او را در اینستاگرام تهدید کرده بود، پاسخ داد.

بازیگر «او یک فرشته بود» در این باره در اینستاگرام نوشت‌: «تجویز من برای برخی دوستان به ظاهر مطبوعاتی و ژورنالیست روزی یک عدد قرص های ضد توهم و آرامبخش برای تسکین اعصاب و تسلط برای بازتاب وقایع است.


یکی از هزاران مزاحم اینستاگرامی بنده پا از گلیمش دراز کرده بود با خریداری شماره موبایل من و خانواده نزدیکم شروع به اخاذی و تهدید به اسیدپاشی و ...کرد و بعد از ماه‌ها بی توجهی ما ،نهایتا از زمان شروع به شکایتم تا دستگیری آقای مزاحم کمتر از ٤٨ ساعت طول کشید.

هرگز نه ایشون نه هیچ انسان مزاحم دیگه ایی رو نخواهم دید و شنید چه برسد که به پیشنهادش فکر کنم و جواب دهم ...برای شناخت من همان قدر بدانید که اینقدر این ٤ ماه اخیر درگیر بوده و هستم وقت شنیدن و دیدن انسانهای واقعی و عزیزم رو هم از دست داده ام.

من برای تشکر از پلیس فتا و به درخواست آنها برای عبرت دیگران جلوی دوربینشان حضور پیدا کردم. حالا شما بنویسید عکس‌های من لو رفته‌، خواستگارم جواب رد شنیده،خانم ب الف فلان و فلان شاید کمی بیشتر جنجالی شوید...

اسم رسانه مورد نظر را نخواهم آورد تا کمکی به نمایش بیشترتان نکنم.»
 بهاره افشاری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.