جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

در ادامه تصمیمات نابخردانه سازمان سینمایی؛

وقتی مسئولان فجر هشدار دلسوزانه سینماپرس را نشنیده گرفتند/ اشکال سایت ناشناس در اولین ساعت بلیت فروشی فیلم فجر!

سینوگرام

سینماپرس: در حالی بلیت فروشی اینترنتی بلیت‌های فیلم فجر در تهران از ساعت ۸ صبح امروز جمعه اول دی ماه آغاز شده است که در همان ساعات اولیه،بلیت فروشی با اشکال مواجه شده است. این در حالیست که سینماپرس قبل از این در خصوص بی هویتی این سایت تازه تاسیس هشدارهای لازم را به مسئولان جشنواره داده بود.

به گزارش سینماپرس، پس از مراجعه به سایت بلیت‌فروشی فیلم فجر و انتخاب گزینه‌ی سانس و سالن سینما، اغلب کاربران به گزینه‌ی «خرید» دسترسی پیدا نمی‌کنند و در حقیقت این گزینه برای آنها موجود نیست و عده‌ای نیز از همان ساعات اولیه با گزینه‌ی ظرفیت تکمیل شد، مواجه می‌شوند.


دست‌اندرکاران بخش بلیت‌فروشی فیلم فجر در پی تماس خبرنگار  وعده دادند تا ساعاتی دیگر این اشکال برطرف خواهد شد اما ترجیح دادند، فعلا توضیح رسمی اعلام نکنند.

پیش بینی می‌شود به دلیل حجم بالای مراجعه کننده، طبق روال سال‌های قبل در ساعات اولیه، روند پیش فروش بلیت‌های فیلم فجر با اشکال مواجه شده است.

سایتی که امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، سایت جدیدی است.

سینماپرس در گزارشی در چند روز اخیر پیش بینی کرد: «معلوم نیست متولیان جشنواره فیلم فجر قرار است اعتبار و هویت بزرگترین جشنواره سینمایی کشور را خرج معروفیت، محبوبیت و بهره برداری تجاری چه کسانی در پشت صحنه این سایت نمایند و این پنهان کاری از کجا نشات می گیرد.

اصولا فروش بلیط جشنواره فیلم فجر به عنوان جشنواره ای که متولی آن سازمان سینمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است نباید ملعبه ای برای بازی های اقتصادی و سیاسی شود. این گونه اقدامات که در بهترین حالت می توان آن را از سر نابخردی دانست، واگذاری رانت دولتی در جهت ایجاد هویت برای یک سایت تازه تاسیس خواهد بود.

پر واضح است چنان چه جواب صریح و مشخصی از سوی سازمان سینمایی و متولیان جشنواره فیلم فجر ارایه نگردد و هویت راه اندازان این سایت شفاف سازی نشود، ورود نهادهای نظارتی به این موضوع و پیگیری آن ضرورتی انکار ناپذیر خواهد بود.»


پیش‌فروش بلیت‌ها در تهران از ساعت ۸ صبح جمعه اول بهمن ماه آغاز شده و ساعت ۱۲ شب دوشنبه ۴ بهمن ماه به پایان خواهد رسید.
پیش‌فروش بلیت‌ها در شهرستان‌ها نیز از ساعت ۸ صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود و ساعت ۱۲ شب پنج‌شنبه ۷ بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

نظرات

  • HERIS ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۴:۰۷
    0 0
    کدوم رای‌گیری تو فروش بلیط 2قلو زاییدن رای‌گیری مردمی جشنواره فجر امسال به صورت اینترنتی انجام می‌شود!!!!!!!! دبیر محترم دیه جک نگید چون عضای عمومیه لظفا مطلب من رو در سایت قرار دهید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.