شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

با گذشت ۲۴ ساعت

اختلال در سایت خرید بلیت‌های جشنواره فیلم فجر ادامه دارد

سینوگرام

سینماپرس: بعد از گذشت ۲۴ ساعت، اختلال در سایت خرید بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر همچنان ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز پیش فروش آنلاین بلیت های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، همچنان سایت فروش بلیت با اختلال همراه است و علاقمندان برای خرید بلیت بسته های سینمایی مورد علاقه خود در این دوره از جشنواره فیلم فجر با مشکل مواجه هستند.

هرچند با اطلاع جشنواره فیلم فجر قرار بود در ساعت های اولیه روز جمعه اول بهمن ماه مشکل سایت مورد نظر برطرف شود، اما همچنان وضعیت سایت به همان گونه سابق است.

روز گذشته مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در گفتگویی اعلام کرد این اختلال به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان برای خرید بلیت از طریق سایت است.

مسئولیت فروش بلیت ها از طریق اینترنت در این دوره از جشنواره فیلم فجر به سایتی به نام «سینوگرام» سپرده شده است. سال گذشته فروش اینترنتی بلیت برعهده بر سینماتیکت بود.

* مهر

نظرات

  • علیان ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۵
    0 0
    از ساعت 8 صبح دیروز فقط داشتم رفرش میکردم.متاسفانه قطع بود و بعد هم گفتن تکمیل شده . متاسفم برای اینکه جشنواره به این بزرگی و عظمت ، باید در این حد در زمینه فروش بلیط و سایت و ... سخیف عمل کنه. سال پیش خیلی خوب بود و امیدوار شده بودیم امسال هم بدون مشکل خرید کنیم اما ظاهرا مدیران جشنواره اصلا براشون مهم نبوده که کیفیت کارشون در حوزه سایت و فروش اینترنتی و ... رو حفظ کنند . خدا به داد خود جشنواره امسال برسه . سالی که نکوست از بهارش پیداست .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.