شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

صف اولیه فروش بلیت فجر تکمیل شد!

مصائب پیش خرید بلیت‌های جشنواره فیلم فجر/ شما در صف گرفتار مانده‌اید!

توزیع بلیت های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: از دقایقی پیش سایت سینو گرام در دسترس قرار گرفت، اما در مورد ثبت مشخصات فردی با مشکل مواجه است و نمی‌توان بلیت‌های جشنواره را تهیه کرد.

برخلاف سال‌های گذشته که سایت سینما تیکت مسئولیت فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر را بر عهده داشت، امسال مسئولین جشنواره اعلام کردند که سایت سینو گرام اقدام به فروش بلیت‌های اینترنتی این رویداد سینمایی خواهد کرد.

از ساعت ۸ صبح روز گذشته قرار بود سایت سینوگرام، فروش اینترنتی فیلم‌های جشنواره را برای متقاضیان آغاز کند،‌ اما در عمل این اتفاق رخ نداد و سایت سینوگرام بعد از چند دقیقه به ناگهان از دسترس خارج شد و طی ساعت‌های بعد به شکل متناوب دچار مشکل فنی بود و بعد از گذشت ۲۴ ساعت، این سایت همچنان با مشکلات فنی دست و پنجه نرم می‌کند و از ارائه خدمات به علاقمندان سینما باز مانده است.

انتقال فروش اینترنتی بلیت‌ فیلم‌های جشنواره فجر از سایت سینما تیکت به سایت سینوگرام، خود با انتقاداتی مواجه بود و با بروز این مشکلات، هجمه‌ها علیه مسئولین برگزاری جشنواره بیش از پیش نیز شده است. به نظر می‌رسد زیر بنای ساختاری سایت سینوگرام که قرار است فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره را انجام دهد، شرایط ابتدایی دارد که منجر به از دسترس خارج شدن آن شده است.

روز گذشته روابط عمومی جشنواره فجر طی اطلاعیه‌ای با پوزش از اختلالات به وجود آمده، اعلام کرد که پیش فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره فجر برای مخاطبان تهرانی، تا ساعت ۱۲ شب دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و این مشکلات با صبر و تامل حل خواهد شد.

ار دقایقی پیش سایت سینوگرام در دسترس قرار گرفت، اما زمانی که برای خرید بلیت، مخاطبان گزینه ایجاد حساب کاربری را باز می‌کنند، این سایت همچنان در مورد ورود مشخصات فردی با مشکلاتی همراه است و هیچگونه کد دریافتی برای متقاضیان ارسال نمی‌شود، که این موضوع باعث شده که کاربران همچنان نتوانند برای تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره اقدام کنند.

با وجود گذشت ۲ روز این سایت همچنان خدمات‌دهی نمی‌کند، اما با ورود به سایت مذکور با این پیام روبه رو می شوید:

«همراهان گرامی و سینمادوستان عزیز

به دلیل حجم بالای تقاضا، صف اولیه فروش بلیت تکمیل شده است.

کماکان امکان ثبت‌نام در سایت فراهم است. در صورت وجود ظرفیت خالی و یا افزایش ظرفیت تخصیص یافته به صف اولیه، به ترتیب از طریق پیامک به کاربران اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

* آی سینما

نظرات

  • محسن بیات ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۶
    0 0
    لطفا جهت ثبت نام چنین سایت را معرفی کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.