سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

کتاب کارگردان سریال «آرام می گیریم» مجوز نشر گرفت

روح الله سهرابی در آرام میگیریم

سینماپرس: روابط عمومی نشر داستان از انتشار رمان "تراژدی اسبی که ایستاد" به قلم روح اله سهرابی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، رمان "تراژدی اسبی که ایستاد" یکی از متفاوت ترین و عجیب ترین  رمان های  چند سال اخیر است که مجوز چاپ آن صادر شده و به زودی منتشر خواهد شد.

با توجه به رویکرد  نشر داستان در انتشار آثار متفاوت، پس از مطالعه و ارزیابی این رمان تصمیم بر این شد تا نظر مساعد آقای سهرابی جهت چاپ این اثر در أسرع وقت و در مرکز نشر داستان جلب شود.

فضای حاکم بر رمان "تراژدی اسبی که ایستاد" فضایی کاملا بکر، عمیق و تکان دهنده است که پیشتر مخاطبین کمتر چنین رمانی را مطالعه کرده اند و بی تردید خوانندگان این رمان با یک غافلگیری محض مواجه خواهند شد.

نسخه ی اولیه این رمان سال ها پیش آماده بوده است اما با توجه به حساسیت نویسنده در ارائه کامل و با کیفیت اثر به مخاطبین، انتشار آن تا کنون به تاخیر افتاده که موسسه انتشاراتی نشر داستان ضمن متقاعد ساختن آقای سهرابی، جهت در یافت مجوز و انتشار کتاب در این مقطع مقدمات چاپ آن را فراهم کرده است.

مجوز نشر رمان "تراژدی اسبی که ایستاد" در حالی صادر شد که همزمان سریال تلویزیونی "آرام می گیریم" نیز به کارگردانی روح اله سهرابی که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شود بینندگان بسیاری را جذب کرده است.

روح اله سهرابی نویسنده و کارگردان سینما پیش از این کتاب هایی با عنوان "وجدان روشنفکر"، "تعصب وجدان"، "تگرگ در کویر"، "سوگندسکوت"، "خاک خورشید خدا" و ... و همچنین کارگردانی فیلم های سینمایی "خاکستر و برف"، "محدوده ابری" و نیز کارگردانی سریال 50 قسمتی "آرام می گیریم" را در کارنامه هنری خود دارد. وی ضمن فعالیت در عرصه های مختلف فرهنگی هنری به تدریس در زمینه کارگردانی و فیلمنامه نویسی نیز مشغول است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.